پیش فروش شش محصول پرطرفدار سایپا از فردا + مبلغ پیش پرداخت

خودروسازی سایپا به مناسبت روز پدر بخشنامه فروش شش محصول جدید خود را منتشر کرده است. طبق بخشنامه منتشر شده، محصولات شاهین جی، کوییک اس، کوییک آر با گیربکس دنده‌ای، کوییک دنده‌ای، ساینا اس و سایپا 151 را به مشتریان واجد شرایط واگذار خواهند شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سایپا پیش فروش این شش محصول را از هشت صبح فردا آغاز خواهد کرد و این فرآیند تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. مهلت تحویل خودروهای مذکور از تیر تا دی ماه سال 1401 اعلام شده و تمامی تحویل‌ها در هفته چهارم ماه‌های مذکور اتفاق خواهد افتاد. طبق معمول، تمامی ضوابط و شرایط فرآیند قرعه کشی‌ها همچنان اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

جزئیات بیشتر درباره محصولات پیش فروشی سایپا

طبق جدول ارائه شده در این بخشنامه، پیش پرداخت لازم برای خودرو شاهین جی، 171 میلیون و 896 هزار و 500 تومان بوده و مهلت زمانی تحویل این خودرو هم مرداد تا شهریورماه سال 1401 اعلام شده است. متقاضیان کوئیک اس هم باید 91 میلیون و 139 هزار و 500 تومان بابت پیش پرداخت هزینه کنند و خودرو را در محدوده زمانی مرداد تا مهرماه سال 1401 تحویل بگیرند.

کوئیک آر با گیربکس معمولی با مبلغ پیش پرداخت 87 میلیون و 847 هزار و 500 تومان به مشتریان عرضه می‌شود و زمان تحویل آن تیر الی شهریورماه سال 1401 خواهد بود. متقاضیان کوییک با گیربکس معمولی هم باید برای پیش پرداخت 82 میلیون و 919 هزار تومان هزینه کنند و خودرو را در محدوده زمانی شهریور الی آذرماه 1401 تحویل بگیرند.

مبلغ پیش پرداخت خودرو ساینا اس هم 83 میلیون و 789 هزار تومان خواهد بود و زمان تحویل آن از مهر تا دی ماه سال 1401 اعلام شده است. پیش پرداخت اس ای 151 موتور ام13 هم به 73 میلیون و 450 هزار و 500 تومان وجه نقد برای پیش پرداخت نیاز دارد و زمان تحویل آن از تیر تا شهریورماه سال آینده خواهد بود.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز