پیش فروش جک T8 با پیش پرداخت 350 میلیون تومانی (جزئیات)

لست سکند

کرمان موتور با صدور اطلاعیه ای از آغاز پیش فروش جک T8 از امروز 18 اسفند به مدت یک هفته با موعد تحویل مهرماه 1400 و پیش پرداخت 350 میلیون تومانی خبر داد.

به گزارش کاماپرس، جک T8 آخرین مدل خودروی پیکاپ یا همان وانت دو کابین شاسی بلند کرمان موتور است که چندی پیش شاهد رونمایی از آن در نمایندگی مرکزی کرمان موتور در تهران بودیم و با توجه به شکل و شمایل جذاب آن به نظر می رسد در بازار با استقبال طرفداران خودروهای پیکاپ مواجه شود.

به احتمال فراوان این پیکاپ چینی با نام و لوگوی JAC در ایران فروخته نمی شود و بر اساس عکس هایی که از این خودرو منتشر شده کرمان موتور آن را تحت برند خود، یعنی KMC در کشورمان به فروش می رساند.

جک T8 یا هر نام دیگری که کرمان موتور برای آن انتخاب کند در سه رنگ سفید ، مشکی و آبی زنگاری به بازار می آید و یک انتخاب جدید برای آفرودبازان است .

راز آسمان پایتخت

این خودرو دارای آپشن هایی از قبیل ؛ فرمان هیدرولیک با روکش چرم و دکمه‌های کنترلی، تنظیم دو حالته فرمان، سیستم محرکه دو دیفرانسیل، قفل برقی دیفرانسیل، کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، ترمزهای ABS به همراه EBD و ترمز کمکی، کروز کنترل، سنسور باد تایر، سنسور و دوربین عقب، دو ایربگ، استارت دکمه ای، چراغ های دی لایت و اتولایت، چراغ زنون جلو و LED عقب، چراغ مه شکن جلو و عقب، تنظیم برقی آینه جانبی با گرمکن، صندلی 6 حالته دستی راننده، صندلی 4 حالته دستی سرنشین جلو و سیستم پخش MP5 با 6 اسپیکر است. ضمنا این خودرو از موتور 2 لیتری با 174 اسب بخار قدرت بهره می برد که سرعت 150 کیلومتر در ساعت را برای آن ایجاد می کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در فروش پیش فروش جک T8 مبلغ پیش پرداخت 350 میلیون تومان در نظر گرفته شده است و زمان تحویل این خودرو مهر 1400 است. قیمت نهایی این خودرو بر اساس قیمت مصوب در روز تحویل تعیین می شود. ضمنا سود مشارکت در پیش خرید نیز 18 درصد و سود انصراف 12 درصد سالانه در نظر گرفته می شود. قیمت نهایی این خودرو بین 700 تا 800 میلیون تومان برآورد می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز