پژو ۲۰۶ تیپ ۲ چند؟ قیمت صفر و کارکرده ۱۰ شهریور

پژو206-کاماپرس
لست سکند

 پژو ۲۰۶ تیپ۲ شتاب، قدرت و مشخصات فنی قابل قبولی در مقایسه با خودروهای هم‌قیمت خود دارد. ظاهر این خودرو نیز پس از دو دهه تولید هنوز برای خریداران جذاب است و فروش بالای این خودرو در بازار خود گویای همه‌چیز است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پژو ۲۰۶ تیپ۲ امروز هم به‌مانند دیروز بازار آرامی داشت. هیچ‌کدام از مدل‌های پژو ۲۰۶ تیپ۲ نسبت به دیروز افزایش قیمت نداشته‌اند. این ثبات قیمت درحالی است که این خودرو طی هفته‌های پیش نوسانات زیادی را به خود دیده بود.

خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۲۹۷ میلیون تومان در بازار موجود است. هم‌چنین امروز قیمت پژو ۲۰۷i دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ نیز در بازار ۳۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان قیمت گرفته است.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ در مدل‌های پایین‌تری نیز در بازار خودرو موجود است. این مسئله می‌تواند برای خریدارانی که با پول کمتر به‌دنبال خودروی صفر هستند خبر خوبی باشد.

راز آسمان پایتخت

امروز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار ۲۸۶ میلیون تومان در حال خرید و فروش است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۳۹۹ با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب،  ۲۷۶ تومان در بازار خودرو برچسب قیمت خورده است.

 پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده-کاماپرس

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

قطعات پژو ۲۰۶ تیپ۲ در بازار راحت به‌دست می‌‌آید و تعمیرات این خودرو نیز دردسری زیادی برای صاحبش ندارد. همین امر سبب شده است که خریداران زیادی در بازار به‌دنبال خرید پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده باشند.

آمار آگهی فروش پژو ۲۰۶ تیپ۲ در سایت‌های فروش خودرو نشان می‌دهد که خرید و فروش خودروهای ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده از استقبال خوبی در بازار برخوردار است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۷ با ۴۷ هزار کیلومتر کارکرد امروز   ۲۳۰ میلیون تومان آگهی فروش شده است. ازجمله مزیت‌های این خودرو می‌توان به بدون رنگ و خط و خش بودن، لاستیک‌های ۸۰ درصد و بیمه پنج ماهه اشاره کرد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۹ با ۱۸۰ هزارکیلومتر کارکرد را در بازار می‌توان با ۱۶۵ میلیون تومان خریداری کرد. کاپوت جلوی این خودرو تعویض شده است. رادیاتور، باطری و تسمه‌تایم  خودرو نیز نو شده است.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۶ با ۳۹۶ هزار کیلومتر کارکرد ۱۱۵ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. از امکانات این خودرو می‌توان به جلوبندی تازه تعمیر شده، شاسی‌های سالم، رادیات بخاری، باطری و دینام نو اشاره کرد.

خودروهای ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل‌های پایین‌تر نیز با قیمت زیر ۱۰۰ میلیون تومان در بازار در دسترس است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۴ با ۹۰ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار خودروهای کارکرده ۹۰ میلیون تومان قیمت دارد. خودرو بدون رنگ است. ۱۰ ماه بیمه دارد. لاستیک‌ها نیز نو شده‌اند.

نویسنده: مسعود جهاندیده

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز