پرفروش ترین گوشی های 5G سامسونگ + قیمت روز موبایل

گوشی 5g سامسونگ-کاماپرس
ژیوار

تکنولوژی فایو جی در سال 2019 میلادی برای اولین بار به دنیا معرفی شد و جلوه دیگری از تکنولوژی را نمایان کرد. تنها در طول دو سال، 550 میلیون گوشی فایو جی در سراسر دنیا به فروش رسید که این نشان دهنده استقبال نسبی مردم جهان از این تکنولوژی است. امروزه کارخانه‌های الکترونیک بزرگ و مطرح جهان در حال تولید گوشی‌هایی هستند که از این تکنولوژی برخوردار باشند؛ با این حال، قیمت این موبایل‌های جدید، متغیر است.

چرا گوشی فایو جی بخریم؟

امروزه همراه بودن با تکنولوژی روز به یکی از اجزای مهم جوامع انسانی تبدیل شده است. اگر چه تکنولوژی فور جی همچنان پاسخگوی نیاز کاربران است و هنوز تمام گوشی‌های مورد استفاده مردم دارای این تکنولوژی نیستند، ولی یکی از خاصیت‌های مهم تکنولوژی، فراگیر بودن و جذاب بودنش است؛ به همین دلیل، افرادی که می‌خواهند گوشی جدید بخرند، ممکن است فایو جی بودن آن را به عنوان معیار مهمی در نظر بگیرند که دستگاه‌شان را محبوب‌تر می‌کند. یکی از شرکت‌های پیشگام در استفاده از تکنولوژی فایو جی در تولید گوشی‌های جدید، سامسونگ است.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین گوشی‌های فایو جی سامسونگ را معرفی می‌کند.

1- گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی سامسونگ از نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار است که سرعت پردازش آن را در کنار کیفیت و وضوح تصویر بالا می­برد. پردازنده این گوشی فایو جی توانایی اجرای خوب تمام برنامه‌های کاربردی را دارد و به دلیل پردازنده گرافیکی قوی‌، عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های سنگین به نمایش می‌گذارد.

دوربین این گوشی سامسونگ از نوع قدرتمندی است که کیفیت تصاویر ثبت شده در نور روز و شب را تضمین می‌کند و جزئیات زیادی هم در این تصاویر قابل مشاهده است. این گوشی از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برخوردار است و امکان استفاده از شارژ بی‌سیم هم وجود دارد. قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 17 میلیون و 335 هزار تومان است.

دریان سفر امید

گوشی 5gسامسونگ-کاماپرس

2- گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A53 5G

صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی با نرخ نوسازی 120 هرتزی در کنار کیفیت و وضوح تصویر بالای آن، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تماشای محتواهای ویدیویی است. پردازنده به کار رفته در این گوشی فایو جی، مخصوص گیمرها است و توانایی بالایی در اجرای بازی‌های سنگین دارد. دوربین چهارگانه این گوشی دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است که عملکرد بسیار خوبی در نور روز و شب دارد. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر است که در صورت استفاده معمولی، یک روز کامل دوام می‌آورد. قیمت این گوشی میان­رده 15 میلیون و 699 هزار تومان است.

گوشی 5gسامسونگ-کاماپرس

3- گوشی موبایل سامسونگ گلکسی  S23 Ultra 5G

صفحه نمایش 6.8 اینچی این گوشی سامسونگ از نرخ نوسازی 120 هرتز بهره برده و کیفیت و وضوح تصویر آن بسیار خوب است. سامسونگ برای تولید این گوشی از قوی‌ترین تراشه اندرویدی استفاده کرده که می‌توانید حداقل تا سه سال بابت عملکردش در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین خاطرجمع باشید. دوربین این گوشی فایو جی دارای یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی است که در ثبت تصاویر باکیفیت و با جزئیات در انواع شرایط نوری، چیزی کم نمی‌گذارد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی سامسونگ باعث شده که یکی از بهترین پرچمداران جهان از نظر دوام باتری باشد. قیمت این گوشی پرچمدار 48 میلیون و 595 هزار تومان است.

گوشی 5gسامسونگ-کاماپرس

4- گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A54 5G

صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی سامسونگ با نرخ نوسازی 120 هرتز، کیفیت و سرعت بالای پردازش تصویر را فراهم کرده است. پردازنده این گوشی برای اجرای بازی‌های سنگین کاملا مناسب است. دوربین این گوشی فایو جی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی‌اش برای عکاسی گزینه بسیار خوبی است و روی هم رفته یکی از بهترین دوربین‌ها در بین گوشی‌های میان رده است. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است. قیمت این گوشی میان رده 15 میلیون و 439 هزار تومان است.

گوشی 5gسامسونگ-کاماپرس

5- گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A34 5G

صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتز و کیفیت و وضوح تصویر بالایی برخوردار است. پردازنده این گوشی در اجرای بازی‌های سنگین عملکرد مناسبی نشان خواهد داد. دوربین سه گانه این گوشی ضدآب از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده کرده و یکی از گزینه‌های مناسب برای ثبت عکس‌های باکیفیت در نور روز است. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر است. قیمت این گوشی فایو جی 12 میلیون و 799 هزار تومان است.

گوشی 5gسامسونگ-کاماپرس

اطلاع از قیمت روز موبایل و لپ­تاپ با “بای صد”

فروشگاه اینترنتی بای صد، با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، از سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گوشی‌های فایو جی و قیمت روز موبایل و لپ‌تاپ می‌توانید به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://buy100.ir مراجعه کرده یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه نیز می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی های 5G سامسونگ + قیمت روز موبایل

  1. بهزاد گفته:

    چرا در بین گوشی‌های 5g مدل s20 علارقم داشتن نرم افزار خوب و خوش دست بودن و قیمت مناسب نامی نمی‌برند در صورتی که دوربین مناسبی هم دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز