معرفی 3 مدل از پرفروش‌ترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی کالا / قیمت روز 17 آبان

لست سکند

قیمت گوشی شیائومی کالا از مهم‌ترین شاخصه‌های موفقیت این کمپانی است. شیائومی در بازار ایران خریداران بسیاری دارد. چرا که برخی تمایل دارند تا با پرداخت هزینه کم‌تر نسبت به سامسونگ و اپل، موبایلی با کارایی مشابه این برندها در اختیار داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، زمانی که کمپانی شیائومی شروع به تولید گوشی‌های هوشمند شد، کمتر کسی تصور می‌کرد که بتواند با غول‌های تکنولوژی رقابت کند. اما امروزه، تنها بعد از گذشن یک دهه، شیائومی به تولیدکننده‍ای مطرح در بازار تبدیل شده است. محصولات این کمپانی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا، در میان مردم بسیار محبوب است. اما کدام مدل شیائومی توانست فروش بالایی را در جهان داشته باشد؟

معرفی 3 مدل از گوشی‌های اقتصادی شیائومی کالا

شیائومی چهار خط تولید محبوب و فعال دارد:

سری Redmi: گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی، سری Mi: گوشی‌های پرچمدار و بالارده، سری BlackShark: گوشی‌های قدرتمند گیمینگ و سری Poco : گوشی‌های میان‌رده و مناسب برای گیم. قیمت گوشی شیائومی کالا در خط تولیدهای مختلف، باهم متفاوت است. این برند برای تمام سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف، گوشی تولید می‌کند. گوشی‌های سری ردمی، جزو به‌صرفه‌ترین موبایل‌های موجود در بازار است.

راز آسمان پایتخت

شیائومی ردمی نوت 10 پرو

سری ردمی، همیشه جزو پرفروش‌های شیائومی کالا است. این مدل دارای تراشه Snapdragon 732G است که تقریبا تمام بازی‌ها را اجرا می‌کند. در این مدل از فریم پلاستیکی و پنل‌های شیشه‌ای استفاده شده و با گوریلاگلس 5 محافظت می‌شود. ردمی نوت 10 پرو، دارای دوربین چهارگانه با لنز واید 108 مگاپیکسل است. باتری آن 5020 میلی آمپر با فست شارژ 33 واتی است. ردمی نوت 10 پرو علاوه بر پاسخ‌گویی به تمام نیازهای کاربر، قیمت بسیار مناسبی دارد و در این رنج قیمتی، کیفیت فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد.

شیائومی می 11 لایت فایو جی

شیائومی می 11 لایت فایو جی دارای تراشه اسنپدراگون ۷۸۰G است که بازی‌های گرافیکی با بالاترین فریم ریت را اجرا می‌کند. این مدل دارای دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی است و عکس‌های شارپ و کم نویزی را ثبت می‌کند. باتری می 11 لایت، 4250 میلی‌آمپر با فست شارژ 33 واتی است.علاوه بر این‌ها، نمایشگر آن AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است که دارای کیفیت ساخت خوبی است.

شیائومی ردمی 9 تی

ردمی 9 تی در شیائومی کالا، حجم فروش بالایی را به خودش اختصاص داده است. این مدل دارای دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی است. هم‌چنین از تراشه Snapdragon 662 بهره‌مند شده است. نقطه قوت این مدل، باتری 6000 میلی‌آمپری است. به طوری که برای استفاده‌های معمول، تا دو روز نیازی به شارژ نخواهد داشت. این مدل با قیمت پایین و کیفیت مناسب، طرفداران بسیار زیادی را به سمت خودش جذب کرده است.

در ادامه قیمت برخی از گوشی‌های شیائومی کالارا مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز