وام 50 میلیونی موسسه نور برای زنان

زنانی که مشتری موسسه اعتباری نور هستند می‌توانند از طریق طرح «ریحانه نور» وام 50 میلیونی دریافت کنند. این تسهیلات نیازمند 4 تا 9 ماه خواب سپرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی امکان دریافت وام 50 میلیونی موسسه نور را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. میزان سود این تسهیلات 17 درصد اعلام شده است.حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد. البته به اصل سپرده تا زمانی که مسدود است، سود 10 درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای این تسهیلات مسدودی سپرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به میزان وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ هر قسط 1 میلیون و 782 هزار و 636 تومان است. کل سود وام 14 میلیون و 174 هزار و 909 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 63 میلیون و 214 هزار و 166 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

لازم به ذکر است این تسهیلات تنها مختص بانوان است. در ضمن زنانی امکان درخواست این تسهیلات را دارند که بدهی معوق یا چک برگشتی نداشته باشند.

درباره موسسه مالی- اعتباری نور و خدمات آن بدانید

موسسه اعتباری نور با ادغام تعدادی تعاونی و مجموعه مالی ازسال 1391 فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این مجموعه در حال فعالیت است و انواع خدمات در قالب بانکداری شرکتی و شخصی و همچنین الکترونیک را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این موسسه بیش از 31 شعبه فعال در سراسر کشور دارد.

موسسه اعتباری نور تاکنون توانسته نشان رضایتمندی مشتری سال 1396 اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری، رتبه برتری اطلاع رسانی رمز پویا در شبکه بانکی سال 98 بانک مرکزی، رتبه برتری تعاون مسکن سال 1399 اداره کل تعاون و امور اجتماعی و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه اعتباری نور
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز