همه چیز درباره گوشی کت

ژیوار

بازار موبایل، یکی از بازارهای جذاب دنیای تکنولوژی و فناوری است. رونمایی از انواع گوشی موبایل با قابلیت‌ها و امکانات منحصربه‌فرد در این بازار، توجه علاقمندان بسیاری را به‌ خود جلب کرده است.

گوشی موبایل کت یکی از محصولات جذاب این بازار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فناوری اطلاعات اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گوشی کت ، محصول کمپانی معروف کاترپیلار یا همان کت است. این کمپانی، سری گوشی‌های محبوب خود را با مقاومت و استحکام بسیار بالا طراحی کرده است. گوشی کت از جمله تلفن‌های هوشمند مقاوم بوده و یک گزینه عالی برای افرادی است که شرایط شغلی آن‌ها داشتن گوشی‌های مستحکم را ایجاب می‌کند. گوشی کت مانند دیگر گوشی‌های هوشمند بازار، با سیستم عامل اندروید کار می‌کند و از لوازم جانبی مرتبط با آن برخوردار است. کاماپرس در ادامه به معرفی کامل این گوشی کت و  انواع آن می‌پردازد.

آشنایی با گوشی‌های هوشمند کاترپیلار

کمپانی کاترپیلار یکی از شرکت‌های بزرگ آمریکایی است که فعالیت خود را در سال 1925 در زمینه طراحی و توسعه سیستم‌های مهندسی آغاز کرد. این شرکت مدتی بعد، به تولید تجهیزات مقاوم و مستحکمی چون موتورهای دیزل، تجهیزات سنگین، ماشین آلات کشاورزی و کامیون‌ها مشغول شد. این شرکت در تولید گوشی هوشمند نیز به شیوه تولیدات دیگر خود، انواع گوشی با مقاومت بالا را طراحی و روانه بازار کرد.

دریان سفر امید

گوشی کت چه ویژگی‌هایی دارد؟

مهم‌ترین و بارزترین ویژگی گوشی کت ، استحکام و مقاومت بالای آن است. درواقع اگر قصد خرید یک گوشی موبایل برای شرایط سخت و طاقت فرسا را دارید و می‌خواهید از سالم ماندن آن در هر شرایطی اطمینان داشته باشید، انواع گوشی کت ، گزینه مناسبی برای شما است. گوشی‌های کت برخلاف دیگر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار به‌جای تاکید بر زیبایی و استفاده از ساختارهای فلزی و شیشه‌ای، بر روی دوام محصول متمرکز بوده و از متریال بسیار مستحکمی برخوردار است. به‌طوری که ظاهر گوشی کت تاحدی زمخت به‌نظر می‌رسد.

گوشی کت برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به مقاومت بالای گوشی کت، به‌نظر می‌رسد، این مدل گوشی‌های هوشمند بیشتر مناسب افرادی است که شرایط شغلی آن‌ها سخت و طاقت فرسا است. به‌عنوان مثال استفاده از این گوشی در ماموریت‌های نظامی، کار در معادن، ماموریت‌ در نیروگاه‌ها و مانند آن بسیار کاربردی است. از جمله مزایای این گوشی‌ها برای این افراد می‌توان به ضد آب بودن و جلوگیری از نفوذ مایعات به آن اشاره کرد.

انواع گوشی کت در بازار کدام است؟

کمپانی کاترپیلار برخلاف دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند، مدل‌های زیادی از این گوشی را عرضه نکرده است. با وجود این، برخی از بهترین مدل‌های گوشی کت در ادامه بررسی شده است؛

گوشی کاترپیلار Cat S62 Pro

این مدل یکی از سخت‌ترین گوشی‌های این برند است که با چیپست اسنپدراگون 660 کار می‌کند. از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به صفحه نمایش: 5.7 اینچی اچ دی، رم 6 گیگابایتی با فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت، نرم افزار اندروید 10 و باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. دوربین اضلی این گوشی ارتقا یافته  FLIR Lepton 3.5 12 مگاپیکسلی و دوربین پشت آن 8 مگاپیکسل است.

گوشی کاترپیلار S52

این مدل گوشی کت یک گزینه عالی برای افرادی است که علاوه بر استحکام به‌دنبال ظاهری شیک و زیبا برای گوشی موبایل خود هستند. قابلیت‌های این گوشی نیز شامل 5.65 اینچی، چیپستMediaTek Helio P35 ، رم 4 گیگابایت با فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی و باتری 3 هزار و 100 میلی آمپر ساعتی است. دوربین اصلی و دوربین پشت این گوشی نیز به‌ترتیب دارای دقت 12 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل است.

گوشی کاترپیلار S42

این مدل یکی از انواع ابتدایی گوشی کت محسوب می‌شود که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به‌صرفه است. ویژگی‌های این گوشی نیز شامل صفحه نمایش 5.5 اینچی، 3 گیگابایت با فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی و باتری 4 هزار و 200 میلی آمپر ساعتی است. از نظر دوربین نیز این گوشی دارای یک دروبین اصلی 13 مگاپیکسل و یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی است.

گوشی کاترپیلار S32

گوشی کاترپیلار S32 آخرین مدل گوشی‌های هوشمند این کمپانی است که در سال 2020 در نمایشگاه CES رونمایی شد. این گوشی در دسته گوشی‌های سوپر مقاوم جای گرفته و از ویژگی‌هایی چون نمایشگر ۵/۵ اینچی، سه گیگابایت حافظه‌ رم برخوردار است. این مدل همچنین دارای گواهینامه IP68 بوده و در برابر نفوذ آب، گرد و غبار و دیگر آلودگی‌ها مقاوم است.

آفلند

آفلند، به‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر و با سابقه در حوزه فروش انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی هوشمند فعالیت می‌کند. این مجموعه علاوه بر عرضه و فروش انواع کالای اورجینال و آکبند، محصولات دیجیتال کارکرده با تضمین کیفیت و قیمت را نیز به‌فروش می‌رساند. با خرید گوشی هوشمند از آفلند علاوه بر قیمت مناسب، می‌توانید با خیال راحت، هزینه محصول را پرداخت کرده و در سریع ترین زمان ممکن کالای خود را دریافت نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : آفلند
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز