همه چیز درباره اولین خودرو وارداتی ماموت با قابلیت های منحصربفرد

ارس محصول جدید ماموت-کاماپرس
ژیوار

نمایشگاه «تحول صنعت خودرو 1403 » از دیروز 30 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه تا 2 مرداد فعالیت می‌کند و خودروسازان داخلی از جدیدترین محصولات خود رونمایی میکنند.

به گزارش کاماپرس، ماموت خودرو در این نمایشگاه اولین خودرو وارداتی خود که سیستم رنج اکستندر (بردافزا) دارد، را معرفی می‌کند.

ارس محصول جدید ماموت خودرو-کاما پرس

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی ارس M5 ؛ اولین خودرو وارداتی ماموت خودرو

خودرو Eres M5 به صورت کامل الکتریکی‌ست و یک موتور بنزینی به عنوان ژنراتور دارد که باطری ماشین را برای افزایش برد مسافت ساپورت می‌کند. تمرکز ماموت خودرو بر خودروهای انرژی نوین است.

دریان سفر امید

بر اساس کاتالوگ، خودروی Eres M5 در فول‌ترین تریم خود وارد ایران شده است. بنابراین به پیشرانه 1.5 لیتری 114 اسب‌بخاری و پیشرانه برقی مجهز شده است. قدرت موتور الکتریکی این خودرو هم به 489 اسب‌بخار می‌رسد. Eres یک خودرو دو دیفرانسیل است و سیستم AWD دارد.

از سوی دیگر ظرفیت باتری لیتیوم پلیمر این محصول، برابر 40 کیلووات ساعت بوده و با شارژ سریع می‌تواند در 30 دقیقه از میزان شارژ 20 به 80 درصد برسد. مدت زمانی که این خودرو برای شارژ عادی نیاز دارد برابر 5 ساعت است. همچنین در شرایط عادی و استاندارد برد حرکتی 1265 کیلومتری را ارائه می‌دهد و حداکثر سرعت آن 210 کیلومتر در ساعت است.

امکانات ارسM5

این محصول جدید ماموت خودرو به نسبت سایر خودروهای نمایشگاه امکانات به‌روز و مدرن تری را ارائه داده است.

سیستم تشخیص حضور دست بر روی غربیلک فرمان، نور بالای اتوماتیک، رادار نقطه کور، رادار دستیار حرکت در ترافیک، رادار حرکت بین خطوط، سیستمی برای هشدار برخورد از جلو، دستیار پارک، شارژر وایرلس و… تنها بخشی از امکانات این خودرو است.

آنطور که پیداست ماموت خودرو به زودی این خوردو را به بازار عرضه می‌کند اما هنوز مشخص نیست که قصد واردات این خودرو را دارد یا قرار است در ایران مونتاژ شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ماموت خودرو
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز