هزینه اقامت گرجستان به پول ایران

سفر به گرجستان_کاماپرس
آریاک سفر

چند سالی است این کشور تاریخی و زیبا توانسته در صدر جدول بهترین تورهای خارجی قرار بگیرد. تور گرجستان از پرترددترین مقاصد سفر برای گردشگران ایرانی به شمار می‌رود. به گزارش کاماپرس یکی از دلایل افزایش خرید تور گرجستان در سال‌های اخیر نزدیکی این کشور به ایران و پایین بودن قیمت این تور و عدم نیاز به ویزا است.

هزینه عوارض خروج از کشور، مدارک و شرایط موردنیاز برای سفر به گرجستان

ویزا گرجستان برای ایرانیان از سال ۲۰۱۳ میلادی بین گرجستان و ایران لغو شد. همین موضوع باعث افزایش سفرهای گردشگری ایرانیان به گرجستان شده است. مسافران می‌توانند بدون ویزا ۴۵ روز در گرجستان اقامت کنند. عوارض خارج شدن از کشور باید پرداخت شود که با در نظر گرفتن تعداد سفر‌ها متغیر است.نرخ خروجی در سال 1403، برای سفر اول 400000 تومان، خروج دوم 600000 تومان و سومین سفر 800000 تومان هزینه تعیین شده است.

راه های سفر به گرجستان از ایران

شما برای رفتن به تفلیس می‌توانید از تورهای گرجستان استفاده کنید یا خودتان به‌صورت شخصی بلیط و هتل را رزرو کنید، علاوه بر این شما غیر از هواپیما می‌توانید با اتوبوس و قطار و خودرو شخصی هم به این کشور بروید.بهترین تورهای تفلیس، تورهای 3 شب و 4 روز است که از حدود 9,000,000 تومان شروع می‌شود.(بسته به زمان سفر و هتل این قیمت متغیر است.) اگر بخواهید با هواپیما به این شهر سفر کنید هزینه بلیت یک‌طرفه از تهران به تفلیس از حدود 8,500,000 تومان شروع می‌شود. این قیمت نیز با توجه به تاریخ پرواز و تور ممکن است کمتر یا بیشتر شود.

تور گرجستان زمینی با اتوبوس

مسافران در تور زمینی گرجستان به مدت یک و نیم روز در راه هستند. این تورها با اتوبوس‌های ۲۵ نفره (VIP) انجام می‌شود.

هزینه‌های اقامت در گرجستان به پول ایران

1- موزه ایالتی موسیقی بومی و ابزارآلات موسیقی گرجستان: 3 لاری گرجستان (49,650 هزار تومان)

دریان سفر امید

2- تله کابین آرگو در باتومی: 30 لاری گرجستان (496,501 هزار تومان)

3- باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان: 4 لاری گرجستان (66,200 هزار تومان)

4- کلوب اسب‌سواری باتومی: 150 لاری گرجستان (2,482,505 هزار تومان)

5- ورودی پارک آبی جینو پردایس: 70 لاری گرجستان (1,158,502 هزار تومان)

راهنمای حمل‌ونقل تفلیس

بلیت الکترونیکی که در شهر تفلیس استفاده می‌شود «Metromoney cards» نام دارد که می‌توانید از ایستگاه‌های فروش بلیت در مترو با هزینه 2 لاری گرجستان (33,100 هزار تومان) تهیه کنید.

هزینه بلیت اتوبوس و مترو: حدود 1.29 لاری گرجستان (21,350 هزار تومان)

هزینه تاکسی به ازای هر کیلومتر: از 2.06 لاری گرجستان (34,093 هزار تومان)

سفر به گرجستان_کاماپرس

بهترین هتل های گرجستان در تفلیس

(هزینه‌های زیر به ازای  یک نفر و یک‌شب محاسبه شده اند)

هتل 2 ستاره: از 43.77 لاری گرجستان (724,395 هزار تومان) به بالا

هتل ۳ ستاره: از 64.78 لاری گرجستان (1,072,111 هزار تومان) به بالا

هتل ۴ ستاره: از 77.25 لاری گرجستان (1,278,490 هزار تومان) به بالا

هتل 5 ستاره: از 139.05 لاری گرجستان (2,301,282 هزار تومان) به بالا

هاستل: از 43.77 لاری گرجستان (724,395 هزار تومان) به بالا

بهترین رستوران های ایرانی در گرجستان

رستوران شاندیز تفلیس

یکی از سرشناس ترین رستوران‌های ایرانی در شهر تفلیس است.ایرانی‌هایی که با تور گرجستان به این شهر سفر می‌کنند می‌توانند برای تجربه خوردن یک غذا‌ی بی‌نظیر و اصیل ایرانی به این رستوران بروند. کیفیت غذا‌ در این رستوران بسیار بالا است. در رستوران شاندیز تفلیس علاوه بر غذاهای اصلی ایرانی انواع دسر‌های محبوب ایرانی هم مثل شیرینی باقلوا و بستنی سنتی سرو می‌شوند.

سفر به گرجستان_کاماپرس

رستوران هزار و یک‌شب

یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی که در شهر تفلیس قرار دارد، رستوران هزار و یک‌شب است. این رستوران در نزدیکی میدان آزادی شهر تفلیس واقع‌شده و مسافران می‌توانند پس از بازدید از اماکن تاریخی این منطقه و گشتن در مراکز خرید برای صرف یک غذای خوش‌طعم ایرانی به این رستوران بروند. رستوران نایب حلال تفلیس

رستوران نایب حلال تفلیس از دیگر رستوران‌های ایرانی در شهر تفلیس است. این رستوران هم در نزدیکی میدان آزادی شهر تفلیس قرار دارد. دسترسی به آن برای مسافران و گردشگران بسیار راحت است.

قلعه ناریکالا،روح شهر تفلیس

کوه مقدس Mtatsminda محل قرار گرفتن تکه هایی از قلعه باستانی ناریکالا است. این قلعه معروف ترین و قدیمی ترین بنای تاریخی در شهر تفلیس به حساب می آید.نام اولیه قلعه ناریکالا، Shuris- Tsihe بود و ساکنین شهر تفلیس قلعه  ناریکالا را به عنوان قلب و روح شهر می شناسند .تاریخ ساخت قلعه ناریکالا به قرن چهارم میلادی میرسد.

سفر به گرجستان_کاماپرس

سفر به گرجستان با “نامی گشت”

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط سفرهای گرجستان، می‌توانید از سایت نامی گشت (https://www.namigasht.com) دیدن کنید و یا با شماره تلفن ۴۹۳۹۸-۰۲۱ در ارتباط باشید.امکان بررسی و مقایسه هتل‌های گرجستان و خدمات آن‌ها و انتخاب بهترین پکیج تور گرجستان هم در سایت فراهم است. به‌این‌ترتیب، به‌راحتی در کمترین زمان رزرو هتل و بلیط خود را برای سفر به گرجستان انجام داده‌اید. شما می‌توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین نامی گشت، از آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش رزرو تور ارزان در گرجستان مطلع شده و ارزان‌ترین تور گرجستان را خریداری کنید.

انتهای پیام

آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
ژیوار
سفریار آریا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان