هر آنچه که باید از ایلیا استیل بدانید

لست سکند

آشپزخانه در هر منزلی، حکم قلب آن خانه را دارد. به همین دلیل، افراد در انتخاب لوازم آشپزخانه دقت زیادی به کار می‌برند. امروزه به دلیل نیاز جوامع به کالاهای با کیفیت و مدرن، رقابت زیادی در این عرصه بین شرکت‌ها وجود دارد. برند «ایلیا استیل» زیر نظر شرکت فردوس کاران امید، با شعار «کیفیت برتر» یکی از همین آنهاست که می‌کوشد با تولید محصولات با کیفیت، در این میدان پیروز باشد.

کاماپرس در ادامه به 15 نکته جالب درباره ایلیا استیل می‌پردازد که مطالعه آنها برای علاقمندان و مشتریان لوازم خانگی، خالی از لطف نیست؛

۱. شرکت فردوس‌کاران‌ امید، محصولات خود را در گروه لوازم خانگی با برند «ایلیا استیل» روانه بازار کرد. این شرکت، در زمینی به مساحت ۱۵ هزارمترمربع، در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد. بنا به ادعای صاحبان سایت این مجموعه، گروه صنعتی فردوس کاران امید، مجهزترین کارخانه تولید سینک ظرفشویی، هود، اجاق گاز، مایکروویو و فرتوکار در شهرک صنعتی پرند را دارد. گروه فردوس کاران امید تصمیم دارد، به منظور استفاده از تکنولوژی نوین و عرضه محصولات تولیدی با بالاترین کیفیت، کارخانه‌ای به مساحت ۳۰ هزار متر مربع راه‌اندازی کند.

۲. علی مالامیری کجوری به عنوان مدیرعامل، به همراه حسن و حسین مالامیری کجوری و یک عضو دیگر، اعضای هیئت مدیره شرکت فردوس کاران امید را تشکیل می‌دهند. همچنین حسن افتخاری به عنوان بازرس اصلی و سیامک چراغیان کجوری، به عنوان بازرس علی البدل در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند.

۳. کیفیت بالای محصولات تولید شده، خلاقیت، نوآوری و مشتری مداری از مهمترین اهداف این مجموعه است.

راز آسمان پایتخت

۴. گروه صنعتی تولیدی فردوس کاران امید، مواد اولیه برای ساخت محصولاتش نظیر ورق بی ای ۳۰۴ را به طور مستقیم از کشورهای اروپایی و آمریکایی، وارد می‌کند.

۵. یکی از تفاوت‌های سینک‌های تولید شده ایلیا استیل با سینک‌های موجود در بازار، می‌توان به جوش مناسب و بیشتر بودنِ عمق لگن آن اشاره کرد. شرکت فردوس کاران امید، در تولید محصولات و سینک‌های فانتزی توکار خود از ماشین‌آلات تمام اتوماتیک اروپایی و بست‌های ایتالیایی بهره می‌گیرد.

۶. هودهای آشپزخانه ایلیا استیل در مدل‌های هلما، کارینا برقی، سارینا خم، آسانا و … در بازار عرضه می‌شود. که از پرفروش‌ترین هود این برند سارینا خم و هلما هستند. صفحه نمایش لمسی، مکش بسیار قوی، موتور فلزی چهار دور و… از ویژگی‌های هود آشپزخانه ایلیا استیل است.

۷. مایکروویو توکار ایلیا استیل نیز، درب برقی، حجم ۲۵ لیتر، دو نوع پخت ترکیبی، منوی پخت اتومات و یخ زدایی بر اساس وزن و دما دارد. محصول فرتوکار نیز، دارای ۶ طبقه، جوجه گردان، دیواره چدنی چربی زدا، مجهز به ریل تلسکوبی و … است. اجاق گازهای صفحه‌ای ایلیا استیل مجهزبه ولوم دوجزئی از جنس باکالیت و دارای چدنی‌های مقاوم در برابر حرارت و تغییر رنگ هستند.

۸. مدیریت مجموعه ایلیا استیل، رضایت مشتری از خرید کالا و آگاهی از نیاز مصرف‌کننده و تامین آن را، سرمنشا تلاش های خود می‌داند.

۹. مجموع ارزهای دریافتی شرکت فردوس کاران امید، عدد ۱،۸۰۲،۴۰۸،۸۶۷،۹۵ ریال است.

۱۰. واحد کنترل کیفیت مجموعه صنعتی فردوس کاران امید، به عنوان واحد سازمانی مستقل و زیرنظر مستقیم مدیرعامل، به کنترل و بازرسی محصولات تولیدی سازمان می‌پردازد. و انجامِ تست‌های عملکرد و دوام محصلات را بر عهده دارد. از دستاوردهای این بخش می‌توان به کش اهش شاخص برگشتی محصولات و رشد فروش و رضایت‌مندی مشتریان اشاره کرد.

۱۱. از خدمات پس از فروشِ مجموعه ایلیا استیل، پشتیبانی از محصولات خود به مدت ده سال است.

۱۲. گروه ایلیا استیل، دارنده استاندارد سلامت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست اتحادیه اروپا و گواهینامه بین‌المللی مدیریت کیفیت محصول در سال ۲۰۱۵، گواهینامه بین‌المللی رضایت‌مندی مشتریان در سال ۲۰۱۲، گواهینامه بین‌المللی ایمنی و بهداشت شغلی در سال ۲۰۱۸ و گواهی آزمایشگاه همکار استاندارد از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران است.

۱۳. گروه ایلیا استیل در بهمن ماه سال جاری، سمینار فروش زمستانه خود را در شهر یزد برگزار کرد.

۱۴. علی مالامیری، به عنوان مدیرعاملِ گروه ایلیا استیل در سال ۱۳۹۸، از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان صنعتگر نمونه، و کارآفرین برتر بخش صنعت از طرف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب شد. این مجموعه، لوح و تندیس زرین حمایت از مصرف‌کننده را در همین سال به دست آورد. و در نهمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان در سال ۱۳۹۴، لوح و تندیس زرین دریافت کرد.

۱۵. مجموعه ایلیا استیل در سال ۱۳۹۸ در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور داشته است و در این مراسم از محصولات جدید خود، نظیر هود جزیره ایلیا استیل، گازهای استیل و شیشه‌ای و انواع سینک‌‌ها رونمایی کرد.

مرتبط با : ایلیا استیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز