هرآنچه باید درباره هتلداری مهر بدانید

آموزش هتلداری-کاماپرس
لست سکند

صنعت هتلداری از ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های زیادی برخوردار است. به همین خاطر است که آموزشِ فنون و مهارت‌های هتلداری به بخشی مهم از این صنعت تبدیل شده است.

مجموعه مشاوره و آموزش هتلداری مهر، با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های مدیران و کارکنان بخش‌های مختلف صنعت هتلداری و ارائه مشاوره به سرمایه‌گذاران این صنعت تاسیس شده است.

کاماپرس در ادامه به معرفی این مجموعه و خدمات آن می‌پردازد؛

ماموریت اصلی مجموعه هتلداری مهر، آموزش کارکنان، مشاوره، راهبری و تامین تجهیزات و لوازم هتل، رستوران، کترینگ و مجموعه‌های گردشگری است.

این مجموعه همچنین می‌تواند به عنوان نماینده سرمایه‌گذار بر کل فرایند طراحی و ساخت هتل نظارت کند. این نظارت با هدف افزایش کیفیت و جلوگیری از اتلاف هزینه و زمان صورت می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

هتلداری مهر به مجموعه‌های گردشگری و اقامتی در زمینه‌های مدیریت واحدهای اقامتی، پیاده‌سازی قوانین، ضوابط و استانداردهای لازم مشاوره می‌دهد. آنها با تهیه چک‌لیست‌های عملیاتی ویژه بخش‌‌های مختلف هتل و مجموعه‌های گردشگری، نظارت بر فرایند‌ها را تسهیل می‌کنند. انجام نظارت‌های دوره‌ای و ارزیابی عملکردها، اصلاح ساختار و طراحی چارت سازمانی ویژه هتل‌ها و اقامتگاه‌ها از دیگر خدمات مجموعه هتلداری مهر است.

هتلداری مهر-کاماپرس

در سایت این مرکزِ آموزشی مجموعه کاملی از مهارت‌ها و فرایند‌هایی که در یک هتل یا اقامتگاه کاربرد دارند، به صورت دسته‌بندی شده در دسترس کاربران قرار دارد. پذیرش، تشریفات و پذیرایی، تجهیزات هتلی، اتاقداری، رزرواسیون، بازاریابی و فروش، مدیریت و … از جمله بخش‌های تخصصی این سایت است.

برخی شرکت‌ها که در زمینه تولید تجهیزات و ارائه خدمات هتلی فعالیت دارند، محصولات و خدمات خود را در سایت هتلداری مهر معرفی و تبلیغ می‌کنند؛ از آن جمله می‌توان به شرکت ویرا حافظ، بانی لند، گروه صنعتی ام.تی.کو، زمان‌پرداز شیراز و شریف صنعت پارس اشاره کرد.

در این سایت اطلاعات مفیدی درباره بخش‌های مختلف صنعت هتلداری به صورت کتاب‌های الکترونیکی، مقاله‌های تخصصی و ویدئوهای آموزشی در دسترس کاربران قرار داده شده است.

فعالان صنعت هتلداری با عضویت در باشگاه هتلداران که بخشی از سایت مجموعه هتلداری مهر است، می‌توانند نظرها و تجربه‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. در بخش دیگری از سایت نیز اطلاعات مربوط به جدیدترین رویدادها و نمایشگاه‌های صنعت گردشگری و همچنین تازه‌ترین کتاب‌ها و نشریه‌های مرتبط منتشر می‌شود.

دفتر مرکزی این مجموعه در شیراز قرار دارد. سایت هتلداری مهر، دارای نماد اعتماد الکترونیکی است.

برای آشنایی بیشتر با خدمات مجموعه مشاوره و آموزش هتلداری مهر، می‌توان به سایت و شبکه‌های اجتماعی آن مراجعه کرد.

نویسنده:افروز آل عباسیان

انتهای پیام

مرتبط با : هتلداری مهر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز