هرآنچه باید درباره نمایشگاه بین‌ المللی دندانپزشکی چین 2024 بدانید

ژیوار

نمایشگاه بین‌ المللی دندانپزشکی چین امسال در شهر شانگهای در تاریخ 3 تا 6 سپتامبر 2024 مصادف با 13 تا 16 شهریور 1403 برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه بین‌ المللی دندانپزشکی چین، مساحتی بیش از 55 هزار مترمربع را پوشش خواهد داد. همچنین بیش از 830 غرفه دار که کل زنجیره صنعت دندانپزشکی را شامل می‌شوند، در این نمایشگاه بزرگ شرکت می‌کنند. علاوه بر این، بیش از 150 سمینار حرفه‌ای با تمرکز بر بازار جهانی، تجزیه‌ و تحلیل کامل وضعیت فعلی بازار، برگزار می‌شود که دندانپزشکان را قادر می‌سازد دانش نظری و مهارت‌های عملیاتی خود را به نمایش بگذارند.

در ادامه شرایط شرکت در این نمایشگاه بررسی شده است.

بیشتر بخوانید:

جزییات نمایشگاه دندانپزشکی چین

نمایشگاه دندانپزشکی چین هرساله در شهر شانگهای چین CSA برگزار می‌شود.  محصولات، تجهیزات و فناوری‌های این صنعت در نمایشگاه شانگهای به‌عنوان بزرگ‌ترین محل تجمع گروه‌های دندانپزشکی در چین معرفی شده و همچنین تبلیغات برند و محصولات و همچنین آموزش مداوم این حوزه را پوشش می‌دهد.

دریان سفر امید

نمایشگاه بین‌المللی Dental South China اولین نمایشگاه دندانپزشکی است که در چین تأسیس شد. این نمایشگاه اولین بار در مارس 1995 برگزار شد و امروزه با 28 سال تلاش فراوان در جایگاه برتر قرار دارد.

نمایشگاه چین_کاماپرس

محصولات ارایه شده در نمایشگاه بین‌ المللی دندانپزشکی چین

محصولات ارائه‌شده در این نمایشگاه شامل تجهیزات دهان و دندان، تصویربرداری دهان، توان‌بخشی و پزشکی دهان، محصولات پیشگیری بیماری‌های دهان و دندان و محصولات بهداشتی، تجهیزات ارتودنسی دهان، تجهیزات جراحی فک، تجهیزات ایمپلنت دهان و تجهیزات تکنسین می‌شود. این نمایشگاه همچنین محصولاتی مانند نرم‌افزارها، کتاب‌ها و مجلات را نیز به نمایش می‌گذارد.

در نمایشگاه بین‌المللی دندانپزشکی چین همچنین همایش‌ها و کنفرانس‌ها متعددی برگزار می‌شود و به همین دلیل مکانی عالی برای متخصصان صنعت دندانپزشکی است تا گرد هم بیایند و درباره آخرین یافته‌ها و مشکلات پیش روی دنیای دندانپزشکی بحث کنند. شرکت‌کنندگان درحالی‌که با آخرین نوآوری‌های فناوری آشنا می‌شوند، پاسخ سؤالات و موانع خود را می‌گیرند.

چرا باید از نمایشگاه بین‌ المللی دندانپزشکی بازدید کرد؟

نمایشگاه بین‌ المللی دندانپزشکی چین، از قدیمی‌ترین، بزرگ‌ترین و بهترین نمایشگاه‌های دندانپزشکی دنیاست و تنوع محصولی و خدماتی بسیار بالایی دارد. با شرکت در این نمایشگاه می‌توان با جدیدترین تکنولوژی، ابزار و تجهیزات دندانپزشکی آشنا شد.

نمایشگاه بین‌ المللی دندانپزشکی چین فرصت‌های بسیار خوبی را برای متخصصان چینی و بین‌المللی فراهم می‌کند تا در جریان آخرین روند و اطلاعات صنعت دندانپزشکی قرار بگیرند.

این نمایشگاه به عنوان یکی از تأثیرگذارترین رویدادها در زمینهٔ دندانپزشکی، همچنین محلی برای عرضه محصولات و فناوری‌های جدید برای شرکت‌های معروف از سراسر جهان است.

برای تأمین‌کنندگان و خریداران دندانپزشکی، DenTech چین یک جشنواره دندانپزشکی برای تعامل با یکدیگر و همچنین به دست آوردن و به اشتراک‌گذاری آخرین فناوری‌های تجهیزات دندانپزشکی فراهم آورده است.

مدارک موردنیاز برای ثبت نام در نمایشگاه

برای حضور در این نمایشگاه می‌توان به سایت آن مراجعه کرده و یا با آژانس‌های برگزار کننده تور چین در این بازه زمانی مشورت کرد.

با این حال، اصل گذرنامه، 2 قطعه عکس 4×6 رنگی و تمکن مالی برخی از مدارک لازم برای ثبت نام در نمایشگاه اعلام شده است.

نمایشگاه چین_کاماپرس

در پایان شایان ذکر است که تجهیزات دندانپزشکی، محصولات مصرفی برای دندان‌پزشکان، ابزار و مواد برای جراحی فک و صورت، ابزار و یا مواد برای کانال ریشه، برای بیماری پریودنتال، ارتودنسی، تجهیزات تکنسین‌های دندانپزشکی، محصولات مصرفی برای تکنسین‌های دندانپزشکی، آزمایشگاه‌های دندانپزشکی، آلیاژهای گران‌بها، یونیت دندانپزشکی و چراغ بالای سر تخت، محصولات / تجهیزات اشعه ایکس، داروسازی، محصولات ضدعفونی‌کننده، تجهیزات یا نرم‌افزارهای مدیریت بیمارستان و غیره برخی از موضوعاتی است که در این نمایشگاه پوشش داده شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : همیشه سفر
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز