جزییات برگزاری نمایشگاه کانتون چین برای خارجی ها

نمایشگاه صادرات و واردات چین (کانتون) سالی دو مرتبه و در 3 فاز در شهر گوانجو برگزار می‌شود. در هر فاز یکسری محصولات خاص عرضه می‌شود که آگاهی از آن برای شرکت کنندگان الزامی است.

به گزارش کاماپرس، کانتون به عنوان بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان سالی 2 مرتبه در پاییز و بهار برگزار می‌شود. این نمایشگاه در قالب 3 فاز اجرا می‌شود که در فاز نخست آن محصولات شیمیایی، منابع انرژی جدید، محصولات الکترونیکی مانند تجهیزات برقی، تجهیزات روشنایی، لوازم‌برقی و تجهیزات مکانیکی و سخت‌افزار مانند تجهیزات ماشین‌کاری، ماشین‌آلات راه‌سازی و کشاورزی، خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه و قطعات‌یدکی خودرو ارائه می‌شود.

در فاز دوم این نمایشگاه محصولاتی مربوط به ساختمان عرضه می‌شود؛ از مصالح ساختمانی فلزی و سنگی تا طراحی در غرفه‌های این نمایشگاه پیدا می‌شود. به طور جزئی تر شرکت‌های این حوزه محصولات مربوط به دکوراسیون و مبلمان، وسایل بهداشتی و حمام، لوازم آشپزخانه، کاشی و سرامیک، ساعت و تزئینات منزل را معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

همچنین در فاز سوم این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و خارجی محصولاتی مانند وسایل شخصی و تخصصی ارائه می‌کنند که شامل محصولات بارداری و نوزاد، تجهیزات‌پزشکی، اسباب‌بازی، لباس‌ مردانه و زنانه با جنس‌های متفاوت پارچه و چرم، مواد اولیه نساجی، کیف، کفش و چمدان، لوازم اداری و همچنین محصولات گردشگری و ورزشی می‌شود.

در این میان نمایندگان برخی شرکت‌ها برای عقد قرارداد با شرکت‌های خارجی تولیدکننده، در این نمایشگاه حاضر شده و برخی از این شرکت‌ها نیز برای مذاکره و همکاری با شرکت‌های خارجی در پاویون بین‌المللی آن حاضر می‌شوند.

در حال حاضر امکان بازدید مجازی از نمایشگاه کانتون فیر نیز فراهم شده است و همچنین برای بازدید و حضور خارجی‌ها کارت ورود رایگان ارائه می‌شود.

در زمینه دسترسی به نمایشگاه و وسایل حمل و نقل عمومی نیز، ازآنجاکه محل برگزاری نمایشگاه به ایستگاه مترو نزدیک است، یکی از بهترین راه‌های دسترسی به آن استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی درنظر گرفته می‌شود.

خرید تور نمایشگاه کانتون فیر 2024

علاقه مندان برای شرکت در نمایشگاه کانتون 2024 می‌توانند تور ویژه نمایشگاه کانتون فیر بهاره گوانجو را از طریق این لینک تهیه کنند. همچنین کارشناسان برگزاری تور نمایشگاه کانتون 2024 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. لطفا با شماره 02141187 داخلی ۱۰۰۵ تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : لیانا پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز