نکات مهم هنگام خرید ترون

ژیوار

ترون یکی از رمزارزها یا کریپتوهای آینده‌دار بازار است و برخلاف شت کوین‌ها و ارزهای دارای حجم بازار کم، روند منطقی برای رشد قیمتی دارد. از سوی دیگر این ارز دیجیتال جزو اکوسیستم‌های اصلی رمزارزی است و خرید ترون می‌تواند یک اقدام منطقی برای سرمایه‌گذاری بلند مدت باشد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی این رمزارز و ارائه نکاتی برای خرید ترون پرداخته است.

اکوسیستم  و شبکه اختصاصی ترون

ترون مانند بسیاری از رمزارزها فقط یک کوین نیست، بلکه یکی از شبکه‌های اختصاصی و اکوسیستم‌های رمزارزی را آماده کرده و حتی در اختیار دیگر ارزها نیز قرار داده است. ترون از بدو پیدایش، اکوسیستم بزرگی از پروژه‌های رمزارزی را به وجود آورد و همواره اکوسیستم و شبکه سالم و فعالی داشته است؛ همین پشتوانه سبب می‌شود که حساب رمزارز ترون که با نام TRX در بازار معامله می‌شود، از بیشتر رمزارزها جدا باشد.

ترون مانند برخی از کوین‌ها بین نهنگ‌ها (سرمایه‌گذاران بزرگ) تقسیم نشده است و این کریپتو یا همان رمزارز از جمله کوین‌هایی است که به نسبت مساوی توسط نهنگ‌های ترون و سرمایه‌گذاران خرد نگهداری می‌شود. این موضوع سبب می‌شود که نگرانی از دستکاری بازار توسط نهنگ‌ها به حداقل برسد و خرید ترون بدون دغدغه توسط عموم مردم و معامله‌گران رمزارزی انجام شود.

کارمزدهای پایین معامله ترون

یکی از ویژگی‌های بارز خرید ترون، کارمزدهای بسیار پایین آن در هنگام معامله و انتقال است. میزان کارمزد انتقال ترون از طریق شبکه مستقل ترون که به TRC20 معروف است، صفر بوده و برای انتقال ترون بین ولت‌ها (کیف پول ارز دیجیتال) و حساب‌ها کارمزدی از دارندگان دریافت نمی‌شود. این یکی از خصوصیات بارز شبکه ترون است و انتقال دیگر رمزارزها مانند تتر نیز از طریق TRC20 دارای کارمزد ارزان‌تری نسبت به سایر شبکه‌ها مانند بیت کوین و اتریوم است.

دریان سفر امید

معامله‌گران ترون معمولا معاملات خود را به صورت اسپات یا اهرم‌دار با کمترین کارمزد ممکن انجام می‌دهند و کم بودن این کارمزد نیز می‌تواند برای معامله‌گران و افرادی که مدام به خرید و فروش این رمزارز اقدام ‌می‌کنند، صرفه اقتصادی داشته باشد. این کارمزد در صرافی‌های مختلف متفاوت است، ولی در هر حالت، پایین بودن آن نسبت به بسیاری دیگر از رمزارزهای بازار مشخص است.

آینده قیمتی ترون

یکی از اصلی‌ترین دلایل سرمایه‌گذاری بسیاری از افراد روی ترون، امید به آینده قیمتی این رمزارز است. بیشتر تحلیل‌گران روند بلند مدت قیمتی ترون را صعودی می‌دانند و در سال‌های آینده انتظار انفجار قیمت این رمزارز را دارند.

تعداد بالای افرادی که اقدام به خرید ترون کرده و آن را برای نگهداری سودمند، استیک  کرده‌اند، بسیار بالا است و در بین این سرمایه‌گذاران، افرادی با سرمایه بسیار بالا نیز دیده می‌شود. این افراد مایل به فروش کوین‌های خود نیستند و همین موضوع احتمال رشد قیمتی این رمزارز را افزایش می‌دهد.

نگهداری آسان و امن ترون

افرادی که یک ارز را برای نگهداری بلندمدت خریداری می‌کنند، معمولا از نگهداری آسان، بدون هزینه و امن رمزارز خود نیز اطمینان حاصل می‌کنند. در مورد خرید ترون نیز این گزینه همیشه مد نظر سرمایه‌گذاران بوده است.

ترون به دلیل داشتن شبکه خاص خود که روز به روز نیز بر تعداد ارزهای موجود در این شبکه و امکانات آن اضافه می‌شود، دارای کیف پول‌های اختصاصی است که باعث می‌شود خیال سرمایه‌گذاران کلان از بابت امنیت سرمایه‌ خود راحت باشد.

همچنین تقریبا تمام کیف پول‌های موجود در پلتفرم‌های مختلف از TRX و دیگر ارزهای موجود در شبکه ترون پشتیبانی می‌کنند. این پشتیبانی کامل و امن در کیف پول‌های سخت افزاری نیز وجود دارد و حرفه‌ای‌هایی که از این کیف پول‌ها استفاده می‌کنند هم می‌توانند به سادگی ارزهای خود را نگهداری کنند.

خرید ترون از صرافی «کیف پول من»

صرافی کیف پول من اولین سامانه نگهداری آنلاین ارزهای دیجیتال در ایران است. این صرافی با استفاده از استانداردهای جهانی در حوزه امنیت، خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال را برای افراد حقیقی و حقوقی آسان کرده است. صرافی کیف پول من علاوه بر ارائه تمام خدمات خرید، تبدیل، فروش و نگهداری رمزارز با کارمزد پایین، خدمات پرداخت ارزی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای استفاده از خدمات ارزی می‌توانند به وبسایت kifpool.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز