نزول بورس در نخستین روز کاری پاییز عمیق تر شد

لست سکند

شاخص بورس قصد ندارد از مدار نزولی بازگردد و مداوم در حال کاهش است. امروز شاخص کل بورس نسبت به روز قبل 27 هزار و 57 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 328 هزار و 183 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز 9 هزار و 163 واحد کم شد و به مرز 386 هزار و 515 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «فارس»، «وپاسار» و «فولاد» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش معاملات کل بازار سهام روز جاری نیز 6 هزار و 700 میلیارد تومان شد. به نظر وضعیت نا به سامان بورس همچنان ادامه دارد و شرایط چندان تغییری نخواهد کرد. این هفته مرضیه محبی، کارشناس بازار سهام، در مورد وضعیت بورسی اعلام کرد که من انتظار تغییر روند نسبت به هفته قبل را ندارد و به نظرم در هفته پیش رو این وضعیت نزولی تداوم پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مهدی کارنامه، دیگر کارشناس فعال بازار بورس، امروز در گفت و گو با شمارش معکوس بیان کرد که به دلیل وجود ابهامات در مباحث مختلف مرتبط با بازار سرمایه، به نظر گزارشات شش ماهه دوم نیز اتفاقات مثبت و چشم گیری را رقم نخواهد زد. با این حال برخی شرکت‌ها که جریان نقدی مناسبی دارند، احتمالا شرایط بهتری در تابلوی معاملات خواهند داشت.

اطلاعات عمومی:

با سهم پارتا آشنا شوید

شرکت مجتمع صنعتی آرتاویل تایر با نماد پارتا در بازار دوم فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 3 هزار و 528 میلیارد و 200 میلیون تومان می‌رسد. در حال حاضر شرکت‌ سرمایه گذاری گروه صنعتی رازی، سهامی عام، به همراه سه شخص حقیقی دیگر بیشترین سهم پارتا را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز