مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید فرانچایز

سرمایه گذاری در اسپانیا - کاماپرس
ژیوار

اسپانیا صاحب یکی از بزرگترین اقتصادهای اتحادیه اروپا است و جز توریستی‌ترین کشورهای دنیا نیز محسوب می‌شود. آب و هوای مدینترانه‌ای، سواحلی دیدنی، قیمت‌های منطقی ملک، کیفیت بالای زندگی و امنیت قابل قبول، اسپانیا را جزء کشورهای محبوب و مهاجرپذیر کرده و هرساله تعداد زیادی از ایرانی‌ها به این کشور مهاجرت می‌کنند. در بین مدل‌های مختلف مهاجرت، یکی از روش‌های جذاب مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید فرانچایز است. فرانچایز یک سرمایه گذاری مشترک بین امتیاز دهنده و امتیاز گیرنده است که امتیاز دهنده صاحب کسب و کاری است و نام و ایده خود را به امتیاز گیرنده می‌فروشد.

این روش، برای کارآفرینان بسیار محبوب تلقی می‌شود زیرا می‌توانند در راستای راه‌اندازی کسب‌وکارهای متفاوت و سودآور، در اسپانیا فعالیت کنند. در بین کسب‌وکارهای مختلف هم صنعت فست‌فود به دلیل رقابتی بودن، پرسود است و متقاضیان زیادی در این کشور تمایل به خرید فرانچایز فست‌فود دارند. این راهم بدانید با خرید فرانچایز اقامت این کشور را برای خود و خانواده‌تان اخذ می‌کنید.

به گزارش کاماپرس، یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری اسپانیا است که در جذب توریست هم جز کشورهای برتر به شمار می‌رود. بیزینس‌های گردشگری اسپانیا جز تجارت‌های پر درآمد است. همه این ویژگی‌ها افراد زیادی را ترغیب به سرمایه‌گذاری در اسپانیا می‌کند. در بین رو‌ش‌های مختلف سرمایه‌گذاری، فرانچایز یک روش راه‌اندازی بیزینس است و با خرید فرانچایز یا نمایندگی یک برند معتبر اروپایی از دغدغه‌های راه‌اندازی یک بیزینس، راحت می‌شوید. به بیان بهتر مهاجران با خرید فرانچایز از یک سرمایه‌گذاری مطمئن برخوردار می‌شوند.

کسب و کار در اسپانیا - کاماپرس

مزیت‌های خرید فرانچایز اسپانیا

1- مسلما در شروع هر کسب‌وکاری با یک سری از مشکلات مواجه خواهید بود و اشباع بازار، برای کارآفرینان یک مانع بزرگ به شمار می‌رود، درحالیکه متقاضیان با خرید فرانچایز با این دست از مشکلات مواجه نمی‌شوند. چراکه فرانچایز ارائه دهنده خدمات خوبی مانند برنامه‌ریزی مالی، مدیریت، تجزیه‌ و تحلیل زنجیره تامین را به فرد مقابل (فرانچایز گیرنده) ارائه می‌دهد.

دریان سفر امید

2- با خرید فرانچایز برای کسب و کار شما فرمول آماده‌ای از قبل طراحی می‌شود.

3- در این روش مهاجرتی به مدرک زبان و یا مدرک تحصیلی نیازی ندارید.

4- بیزینس‌های فرانچایز طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود و می‌توانید در حوزه مورد علاقه خود کسب‌وکاری را انتخاب کنید؛ برای مثال می‌توانید در حوزه فست فود، باشگاه‌های ورزشی، خشک شویی، پمپ بنزین، رستوران، برند نوشیدنی های سلامت، سالن‌های آرایشی و… در اسپانیا مشغول به فعالیت شوید.

5- محصولات فرانچایز دارای بازه بلندمدت هستند و خدمات آنها در بازار مورد آزمایش قرار می‌گیرد، همین امر فرصتی خوبی برای فرانچایز گیرنده به حساب می‌آید.

6- در این روش برگشت سرمایه در زمان کوتاهی صورت می‌گیرد.

سرمایه گذاری در اسپانیا - کاماپرس

معایب خرید فرانچایز اسپانیا

در شروع کار ممکن است با رقم‌های بالا روبه‌رو شوید و باید هزینه‌های حق امتیاز را در زمان راه‌اندازی کسب‌وکار بپردازید و این یکی از معایب خرید فرانچایز است. همچنین امکان کنترل خلاقانه را نیز ندارید و همین هم یک عیب مهم دیگر برای خرید فرانچایز در اسپانیا به شمار می‌رود. این را هم بدانید تضمین صددرصدی برای موفقیت در این روش وجود ندارد.

انواع فرانچایز اسپانیا

یک نوع فرانچایز در حوزه کسب‌وکار یا همان شکل تجاری است. در این روش امتیازدهنده وظیفه در اختیار گذاشتن استراتژی‌های اجرایی، استانداردهای برند و مشاوره تجاری و استراتژی‌های بازاریابی را به امتیازگیرنده دارد.

نوع دیگر سنتی است و به آن فرانچایز توزیع  (Distribution Franchise)می‌گویند، بدین صورت که امتیازگیرنده وظیفه توزیع محصولات شرکت مادر را دارد و در کنار آن خدماتی را ارائه می‌دهد.

شرکت مهاجرتی لاویژن، معرفی‌کننده معتبرترین بیزینس‌های فرانچایز

بسیاری از متقاضیان به دنبال معتبرترین و سودآورترین بیزینس‌ها در اسپانیا و خرید فرانچایز هستند. مؤسسه مهاجرتی لاویژن، کسب‌وکارهای معتبر را که در اروپا شعب زیادی دارند و در کشورهای مختلف به سوددهی رسیده‌اند را معرفی می‌کند که در همین راستا می‌توان از کافه‌رستوران‌های VIPS، سوپرمارکت  EROSKI، نوشیدنی‌های حباب‌دار TEAONE، کلینیک NH، باشگاه‌های ورزشی FIT BOXING، خشک‌شویی‌های ECO-LAUNDRY نام برد.

متقاضیان خرید فرانچایز اسپانیا می‌توانند با مشاوران متخصص مؤسسه مهاجرتی لاویژن در ارتباط باشند و با شماره ۲۸۴۲۱۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرند تا کارشناسان لاویژن بهترین روش‌های مهاجرتی را به آنها معرفی کنند. همچنین برای آگاهی بیشتر از روش‌های مهاجرتی به سایت https://lavision.group/contact مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : لاویژن
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز