مشارکت بانک رفاه در تجهیز داشنگاه علوم پزشکی بیرجند

ژیوار

با توجه به گسترش علم و همچنین نیاز جامعه، هر روزه شاهد بروزرسانی و تولید تجهیزات و دستگاه‌های جدیدی در امور و صنایع مختلف هستیم. یکی از این دستگاه‌های پرکاربرد، که در امر درمان، به خصوص برای درمان کرونا بسیار کمک‌کننده است، دستگاه اکسیژن ساز است. همانطور که از نامش پیداست، این دستگاه وظیفه رساندن اکسیژن به بیمار  و غلیظ کردن اکسیژن را دارد و در حال حاضر که بیماری‌های تنفسی به معضل جدی برای مردم تبدیل شده است، مجهز بودن مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به این محصول، بیش از پیش احساس می‌شود.

به گزارش کاماپرس، در دوره شیوع ویروس کرونا، لزوم استفاده از دستگاه اکسیژن ساز بیشتر از قبل حس می‌شد، و با توجه به کمبودی که در بیمارستان‌ها و مراکز درمان وجود دارد، بسیاری از شرکت‌ها، موسسات، بانک‌ها، افراد خیر و … در اقدامی نیکوکارانه، تعدادی از این محصول را با توجه به توان خود به مراکز درمان اهدا کردند.

یکی از موسسه‌هایی که اقدام به خرید دستگاه اکسیژن ساز و کمک به مراکز پزشکی کرده، بانک رفاه گارگران است که در راستای مسئولیت اجتماعی خود، ۶ دستگاه اکسیژن ساز به دانشگاه بیرجند اهدا کرد. کاهنی، مدیر شعب استان خراسان جنوبی، به برخی از اقدامات این بانک به بخش بهداشت و درمان اشاره کرد، از جمله این خدمات ارائه شده می‌توان تهیه چند دستگاه آمبولانس و خریداری تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی را نام برد.

بانک رفاه کارگران به طور رسمی در سال ۱۳۳۹با افتتاح شعبه مرکزی در تهران، کارش را آغاز کرد. در حال حاضر هزار و ۲۸ شعبه در سراسر کشور دارد. هدف از تشکیل این بانک، کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم در جهت رفع نیازمندی‌های طبقه کارگر است.

دریان سفر امید

از جمله خدمات بانک رفاه در دوران شیوع ویروس کرونا در سال ۱۳۹۹، و در جهت حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان، افزایش سقف مبلغ کارت به کارت از ۶۰ میلیون ریال به ۱۰۰ میلیون ریال و تمدید تاریخ انقضای کارت‌های بانکی بدون حضور فیزیکی مشتریان از جمله اقدامات این بانک در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری بوده است.

 

مرتبط با : بانک رفاه
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز