مزایده روغن سوخته 1401

مزایده روغن سوخته-کاماپرس
لست سکند

مزایده روغن سوخته راهکار مناسبی است که برای خرید و فروش روغن های سوخته و ضایعاتی در دسترس متقاضیان قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نفت و نیرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

مزایده روغن سوخته 1401

به گزارش کاماپرس به نقل از مزایده مناقصه، روغن سوخته به روغن های کارکرده ای گفته می شود که آلودگی های مختلفی را حین استفاده به خود جذب کرده اند. این روغن ها را می توان به کمک برخی روش ‌ها بازیافت و مجددا استفاده کرد. اگر قصد خرید یا فروش روغن سوخته را دارید کافیست جدیدترین مزایده روغن های سوخته را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

بازیافت و تصفیه انواع روغن سوخته

روغن های سوخته و ضایعاتی از منابع گوناگونی به دست می آیند. مراکز تعویض روغن خودرو، نیروگاه ‌های برق و شرکت های فعال در زمینه معدن کاری و ذوب فلزات از جمله این منابع هستند. روغن کارکرده یا سوخته که رنگ سیاهی دارد حاوی انواع آلودگی ها و ناخالصی هاست. آب، فلزات مختلف، مواد سنگین و… به عنوان بعضی از مواد زائد موجود در روغن های سوخته شناخته می شوند.

راز آسمان پایتخت

رهاسازی روغن سوخته در محیط زیست تبعات منفی بسیاری را به همراه دارد. این کار ممکن است باعث بروز آتش سوزی شود. مواد سمی موجود در روغن های ضایعاتی تهدیدی جدی برای محیط زیست به شمار می روند. به همین علت برگزاری مزایده روغن سوخته و بازیافت روغن های ضایعاتی اهمیت بسیار زیادی دارد. تصفیه روغن سوخته باعث می شود روغن از مواد زائد و آلودگی ها پاکسازی شده و مجددا قابل استفاده باشد. تجهیزات و روش های مختلفی برای تصفیه روغن های کارکرده به کار می رود.

برای تصفیه روغن سوخته باید به میزان آلودگی آن توجه داشت. در واقع نحوه بازیافت روغن های سوخته با مقدار آلودگی موجود در آنها مرتبط است. برای تصفیه روغن کارکرده می توان از روش تقطیر کامل، تصفیه با اسید و تصفیه با خاک رنگبر استفاده کرد.

تصفیه روغن سوخته و ضایعاتی علاوه بر آن که مانع از رهاسازی مواد مضر در طبیعت می شود موارد مصرف گوناگونی را هم برای آن ایجاد می‌ کند. روغن های سوخته بعد از تصفیه شدن دوباره به چرخه صنعت باز می ‌گردند. مثلا می ‌توان از آنها برای تولید انواع روغن خودرو استفاده کرد. روغن پایه‌ ای که از تصفیه روغن سوخته به دست می آید برای فرموله کردن و تهیه انواع روغن های هیدرولیک، دنده، گریس و… استفاده می ‌شود.

سوخت تقطیری صنعتی محصول دیگری است که از تصفیه روغن سوخته به دست می آید. این محصول را می توان به عنوان یک سوخت سبک یا جایگزین در بویلر یا هیتر شعله ای صنعتی به کار برد. اسلاج قیری هم فرآورده ای است که بازیافت روغن سوخته آن را به وجود می آورد. این فرآورده موارد مصرف گوناگونی دارد. برای مثال می ‌توان آن را به عنوان سوخت مصرفی کارخانجات تولیدکننده سیمان یا جهت تولید آسفالت استفاده کرد.

مزایده روغن سوخته-کاماپرس

برگزاری مزایده روغن کارکرده

مراکز مختلفی در سطح کشور وجود دارد که در ارتباط با خرید روغن سوخته در حال فعالیت اند. این مراکز می توانند به عنوان خریداران روغن های کارکرده در انواع مزایده روغن های ضایعاتی و سوخته شرکت کنند. قیمت روغن سوخته 1401 یکی از مهم ‌ترین مسائلی است که مورد توجه خریداران روغن های ضایعاتی قرار می گیرد. برای قیمت گذاری روغن های سوخته باید موارد موثر در این زمینه را در نظر گرفت. نوع روغن، میزان ناخالصی روغن، مدت زمان تصفیه روغن و غیره از جمله موارد دخیل در تعیین قیمت روغن های سوخته به شمار می رود.

ممکن است شما هم یکی از متقاضیان خرید یا فروش روغن سوخته باشید. در این صورت برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز ارائه دهنده آگهی های مزایده روغن سوخته تماس حاصل کنید. سایت مزایده مناقصه پرسش ‌های متنوع شما درباره نحوه خرید و فروش روغن سوخته، قیمت به روز روغن سوخته و… را پاسخ می دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : مزایده مناقصه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز