محبوب ترین گوشی های کمتر از 10 میلیون تومان

طبق اعلام اتحادیه فروشندگان موبایل مدل‌های محبوب بازار قیمتی کمتر از 10 میلیون تومان دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بر اساس اطلاعات اتحادیه فروشندگان موبایل از ابتدای سال جاری حداقل 10 مدل گوشی موبایل جدید از برندهای مختلف رونمایی و عرضه شد.

در ادامه محبوب‌ترین موبایل‌های فروخته شده در بازار داخلی معرفی شده که در حال حاضر در بازه قیمتی 2 تا 10 میلیون تومان قرار دارند.

گوشی موبایل نوکیا مدل سی 21 که صفحه نمایش آی پی اس دارد و تراشه آن از نوع یونیساک اس سی 9863 آ است همچنین به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی تجهیز شده و سه هزار میلی‌آمپر ساعت باتری دارد با قیمتی حدود 2 میلیون و 500 هزارتومان عرضه می‌شود.

آریاک سفر

دیگر محبوب بازار شیائومی ردمی 10 سی است که به صفحه نمایش آی پی اس تجهیز شده و اسپندراگون 680 دارد همچنین دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی و باتری آن 5 هزارمیلی‌آمپر ساعت است و با قیمت 3 میلیون و 500 هزارتومان ارائه می‌شود.

مدل دیگر پرفروش بازار که قیمتی برابر با 4 میلیون و 500 هزارتومان دارد؛ گوشی موبایل آنر مدل ایکس 7 با صفحه نمایش آی پی اس است که تراشه آن اسپندراگون 680 و دوربین آن 48 مگاپیکسلی است، همچنین این محصول به باتری با قدرت 5هزار میلی آمپر ساعت تجهیز شده است.

در بازار موبایل هوآوی وای70 با صفحه نمایش تی اف تی مجهز به تراشه کرین 710 آ 4میلیون و 500 هزارتومان قیمت دارد که دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی و باتری آن شش هزار میلی‌آمپر ساعت است.

مدل آ23 از برند سامسونگ نیز خریداران بسیاری داشته که برای خرید آن مبلغی معادل 5 میلیون تومان پرداخت کرده‌اند. این محصول با صفحه پی‌ال اس، تراشه اسپندراگون 680، دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعت تولید شده است.

دو محصول شیائومی همچون ردمی نوت 11 اس و ردمی 10 پریم نسخه 2022 از دیگر پرفروش‌های بازار موبایل هستند که هردو با قیمت 5 میلیون و 200 هزارتومان عرضه می‌شوند.

از برند سامسونگ سه محصول دیگر نیز لقب محبوب بازار را گرفته‌‌اند که می‌توان سامسونگ ام 23، سامسونگ آ33 5جی و سامسونگ آ53 5جی را نام برد. این سه محصول به ترتیب با قیمت 7 میلیون تومان، 7میلیون و 500 هزارتومان و 9 میلیون و 500 هزارتومان به فروش می‌رسند.

آل دیجیتال

آل دیجیتال یک مرجع مطمئن برای خرید انواع گوشی موبایل و لوازم جانبی بشمار میرود و پیشنهاد میکنیم سری به سایت آنها بزنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آل دیجیتالآنرسامسونگشیائومینوکیاهوآوی
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز