محبوب ترین سلبریتی های جهان در سال 2023 + تصاویر

لست سکند

نهیه فهرست از محبوب‌ترین سلبریتی‌ها کار دشواری است، زیرا افراد مشهور در کشور های محتلف جهان زندگی می‌کنند و زمینه فعالیت آن‌ها با هم متفاوت است. این افراد، شاخص و سرآمد در عرصه فعالیت خود هستند و درآمدهای زیادی دارند.

کاماپرس در ادامه به معرفی 10 نفر از محبوب‌ترین سلبریتی‌ها می‌پردازد:

جیجی حدید

جیجی حدید مدل معروف آمریکای است و کمتر کسی هست که او نشناسد. او با 28 سن یکی از جوان‌ترین سلبریتی‌ها جهان است. تصویر او طی چهار سال اخیر دوران حرفه‌ای خود، 35 بار بر جلد مجله ووگ چاپ شده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

جاستین بیبر

اگر طرفدار آهنگ‌های انگلیسی باشید، حتما نام جاستین بیبر را می‌شناسید. او ترنه‌سرا و بازیگر کانادایی است و به دلیل استعداد زیاد در خوانندگی، از سنین پایین وارد صنعت موسیقی شد. او از 13 سالگی به صورت جدی در زمینه موسیقی فعالیت می‌کند. بی‌شک این خواننده 29 ساله یکی از محبوب‌ترین سلبریتی‌های جهان است.

لیونل مسی

فوتبال یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها در سراسر جهان است و لیونل مسی نقش زیادی در این زمینه دارد. این بازیکن افسانه‌ای در آرژانتین متولد شد و در حال حاضر برای باشگاه بارسلونا بازی می‌کند. او رکورددار شش جایزه توپ طلا و شش جایزه کفش طلا برای بازی‌های استثنایی خود است. مسی همچنین یکی از ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان است.

کریستین رونالدو

کریستین رونالدو یکی از پر دنبال‌‌کننده‌ترین صفحات در توییتر و فیس بوک را دارد. این امر شواهد کافی برای محبوبیت او در سرتاسر دنیا را نشان می‌دهد. بازی تهاجمی رونالدو یکی از دلایل محبوبیت او به شمار می‌رود. رونالدو در حال حاضر برای باشگاه یوونتوس بازی می‌کند.

کایلی جنر

نفر بعدی در این فهرست، کایلی جنر است که یک شخصیت رسانه‌ای و مدل آمریکایی است. کایلی جنر 26 ساله به انتشار عکس‌های جسورانه از خود در صفحات اجتماعی معروف است. مردم کایلی را با مجموعه‌های تلوزیونی که به همراه کارداشیان‌ها اجرا می‌کند، می‌شناسند. او صاحب برند لوازم آرایشی کایلی است و بیش از یک میلیارد دلار ثروت دارد.

تیلور سوییفت

تیلور سوییفت خواننده مشهور آمریکایی است که به دلیل صدای فوق‌العاده‌اش در سراسر جهان شهرت دارد. او فعالیت در عرصه خوانندگی را از سنین پایین شروع کرد و به دلیل استعداد و حسارتش به شهرت رسید. تیلور رکورد بی‌سابقه‌ای از فروش 250 میلیون آلبوم در طول یک روز در سراسر جهان دارد. دارای او چیزی در حدود 360 میلیون دلار برآورد می‌شود.

رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جونیور بازیگر و تهیه‌کننده معروف آمریکایی است. او به دلیل ایفا نقش مرد آهنی در مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان و مردان آهنی شهرت دارد. او از پنج سالگی فعالیت خود را درعرصه بازیگری آغاز کرد. داونی جونیور در بازه سال‌های 2013 تا 2015 یکی از پردرآمدترین بازیگرهای هالیوود شناخته می‌شد.

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون بازیگر و خواننده آمریکایی، یکی از محبوب‌ترین سلبریتی‌ها در سراسر جهان شناخته می‌شود. او یکی از زیباترین و جذاب‌ترین زنان هالیوود است و مهارت بسیاری در بازیگری دارد. اسکارلت از سال 2018 یکی از پردرآمدترین بازیگران زن در جهان محسوب می‌شود. او همچنین نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و دو جایزه اسکار شد.

شاهرخ خان

شاهرخ خان هنرپیشه افسانه‌ای بالیوود، نفر بعدی در این فهرست است. او به عنوان بزرگ‌ترین ستاره سینما در جهان شناخته می‌شود. شاهرخ خان تا به حال در بیش از 80 فیلم ایفا نقش کرده است و به دلیل بازی استثنایی خود، جوایز زیادی دریافت کرده است. او فعالیت خود را با بازی در فیم دیوانه‌وار آغاز کرد. او با بیش از 800 میلیون دلار دارایی، ثروتمندترین بازیگر هند است.

دواین داگلاس جانسون

دواین داگلاس بازیگر مشهور آمریکایی، در صدر فهرست محبوب‌ترین سلبریتی‌ها قرار دارد. او قبل از ورود به عرصه سینما، یک کشتی‌گیر حرفه‌ای بود. او به نام مستعار راک در سینما شناخته می‌شود. طبق گزارش‌ها مجموعه فیلم‌های راک در سراسر جهان، بیش از 10 میلیارد دلار  فروش داشته است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “محبوب ترین سلبریتی های جهان در سال 2023 + تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز