مؤثرترین خمیردندان سفیدکننده برای افراد سیگاری

ژیوار

برای رفع لکه‌هایی که بر اثر نوشیدن روزانه چای و قهوه و یا مصرف سیگار بر روی دندان ایجاد می‌شوند، الزاماً نیاز به جرم‌گیری توسط دندان‌پزشک نیست؛ خمیردندان‌های سفیدکننده با داشتن ترکیبات شیمیایی برای حل کردن لکه‌ها و یا مواد ساینده برای زدودن آن‌ها به سفید شدن دندان کمک می‌کنند. گفتنی است که اغلب این خمیردندان‌ها به‌دلیل وجود همین ترکیبات برای مصرف روزانه و یا استفاده کودکان نامناسب هستند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی مؤثرترین خمیردندان سفیدکننده برای افراد سیگاری می‌پردازد.

1- خمیردندان سفیدکننده حاوی فلوراید آیروکس

قیمت این خمیردندان 100 میلی‌لیتری، در زمان نوشتن این گزارش حدوداً 42 هزار تومان است.

خمیردندان آیروکس با داشتن فلوراید و ویتامین E به زدودن لکه، جرم و پلاک دندان کمک می‌کند. علاوه‌براین، این خمیردندان با خاصیت آنتی‌باکتریال، مانع ایجاد پوسیدگی و حفره در دندان می‌شود. کاهش التهاب لثه و دهان خاصیت دیگر این خمیردندان است. این محصول حاوی عصاره آلوئه‌ورا و بید کانادایی است و همچنین با داشتن رایحه مرکبات، دهان را برای مدت طولانی معطر نگاه می‌دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

2- خمیردندان سفیدکننده اینتگرال 8 کاره سیگنال

قیمت این محصول 75 میلی‌لیتری حدوداً 68 هزار تومان است.

این خمیردندان همان‌طور که نامش نشان می‌دهد 8 عملکرد همزمان دارد که ممانعت از تشکیل پلاک و پوسیدگی، تقویت لثه و مینا و جلوگیری از بوی بد دهان به‌واسطه خاصیت آنتی‌باکتریال و همچنین اثر ضدحساسیتی از جمله آن هستند. این خمیردندان همچنین با ایجاد کلسیم و فسفات لازم برای مینای دندان، به پر شدن حفره‌های حاصل از پلاک‌های میکروبی کمک می‌کند.

این محصول با داشتن زینک در فرمولاسیون خود می‌تواند تا 18 ساعت مانع ایجاد پلاک بر دندان‌ها شود. این مدت در مقایسه با اثر خمیردندان‌های معمولی حاوی فلوراید 2 برابر است. خمیردندان 8 کاره سیگنال، علاوه بر ممانعت از ایجاد پلاک، باایجاد کف و داشتن مواد ساینده باعث زدودن پلاک‌های موجود می‌شود.

3- خمیردندان سفیدکننده مدل منتول برست کلوز آپ

قیمت این محصول با حجم 125 میلی‎‌لیتر 48 هزار تومان است.

این خمیردندان حاوی درصدی از ماده ساینده پرلیت است که بدون لایه‌برداری و آسیب به مینای دندان، موجب سفیدی آن می‌شود. فلوراید موجود در این خمیردندان اثر ضدپوسیدگی دارد و به استحکام دندان کمک می‌کند. این خمیردندان با داشتن عصاره نعناع موجب ایجاد حس تازگی در دهان می‌شود.

4- خمیردندان سفیدكننده مریدنت

قیمت این محصول با حجم 100 میلی‌لیتر حدوداً 39 هزار تومان است.

این خمیردندان با داشتن ترکیبات ساینده استاندارد، با سیستم پولیش مکانیکی مینای دندان، بدون آسیب زدن به آن باعث سفید شدن دندان‌ها می‌شود. علاوه بر این با داشتن ترکیبات مؤثر فسفات، می‌تواند در درازمدت لکه‌های دهانی را کاهش دهد. میزان استاندارد فلوراید به کار رفته در این محصول، از پوسیدگی دندان جلوگیری می‌کند. این خمیردندان خاصیت ضد حساسیت، محافظت از دندان و لثه و خوشبوکنندگی نیز دارد.

5- خميردندان سفيدکننده ملايم (مراقبت روزانه) سنسوداین

این محصول با حجم 75 میلی‌لیتر حدوداً 300 هزار تومان قیمت دارد.

در فرمولاسیون این خمیردندان میکروکریستال‌های هیدروکسی‌آپاتیت به کار رفته که به‌طور ملایم و به مرور زمان لک و زردی دندان‌ها را از بین می‌برند. مکانیسم اثر این خمیردندان به‌صورت تدریجی است و دندان‌ها را به‌طور طبیعی سفید می‌کند.

در این محصول، الکل و مواد ساینده به کار نرفته‌است بنابراین می‌توان بدون نگرانی از آسیب به لثه‌ها، آن را به‌صورت روزانه مصرف کرد.

میزان فلوراید موجود در این محصول برای حفاظت از مینای دندان مقابل پوسیدگی کافی است.

این خمیردندان برای افراد با دندان‌ها حساس، خاصیت تسکین‌دهندگی دارد و برای افراد بالای 12 سال مناسب است.

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیداروخانه روشاروژهلبخند شاپ
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز