قیمت روز دلار 6 بهمن 1401/ نرخ ارز رنج شد

دلار بازار آزاد امروز هم کاهش قیمتی را تجربه کرد و به نیمه کانال 41 هزار تومانی رسید. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل 252 تومان کاهش پیدا کرده و در محدوده 41 هزار و 500 تومانی قرار گرفت. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با دیروز 252 تومان کم شد و در مرز 41 هزار و 500 تومانی توقف کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معامله گران ارزی از چند روز پیش تاکنون تحت تاثیر سیاست‌های جدید بانک مرکزی قرار دارند و به همین دلیل محتاطانه عمل می‌کنند. برخی از فعالان و معامله گران ساعت‌‍‌های پایانی روز معاملاتی گذشته در بازار حضور پیدا کردند و از ترس کاهش بیشتر قیمتی دلارهای خود را فروختند. اما دلار در روز جاری نوسان چندانی نداشت و اصطلاحا رنج شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

بررسی دو دیدگاه متفاوت درباره آینده قیمت دلار

برخی از فعالان معتقدند که دلار در همین نرخ 41 هزار تومانی ثبات پیدا خواهد کرد و بعید است افزایش و کاهش قابل توجهی را تجربه کند. این موضوع نیز به اقدامات اخیر نهاد مرکزی سیاستگذار برمی‌گردد. اما گروهی دیگر بر این اعتقادند که این کاهش قیمت و رنج شدن دلار زودگذر است و به زودی با رشد نرخ حواله درهم و قیمت ارز در بازارهای هرات و سلیمانیه، افزایش قیمتی دلار بازار آزاد نیز آغاز خواهد شد. به هر حال با توجه به ابهامات و سیاست‌های موجود، بیشتر معامله گران جانب احتیاط را در پیش گرفته‌اند.

امروز نرخ پوند و یورو نیز در مسیر کاهشی قدم برداشت. قیمت یورو در روز جاری نسبت به دیروز 0.44 درصد دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز 45 هزار و 160 تومانی رسید. نرخ پوند هم در مقایسه با روز قبل 236 تومان کم شد و در محدوده 51 هزار و 148 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز