فیلم خطایی که علی دایی را زیر تیغ جراحی فرستاد

لست سکند

۱۶ خرداد، روز قبل از بازی تیم ملی ایران و بحرین در رقابت‌های دور برگشت انتخابی جام جهانی 2022 در منامه، علی دایی فیلم کوتاهی از بازی این دو تیم در سال 1994 در بازی‌های آسیایی هیروشیما، در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که صحنه آسیب دیدگی‌اش را نشان می‌داد؛ آسیب دیدگی شدیدی که بعد از ۲۷ سال دوباره او را روانه بیمارستان و اتاق عمل کرد.

علت مصدومیت شدید علی دایی

به گزارش کاماپرس، علی دایی در بازی تیم ملی ایران در سال 1994 مقابل بحرین با ضربه دروازه‌بان این تیم دچار مصدومیت شدید و پارگی طحال شد. با توجه به فیلم این بازی و صحبت‌های این بازیکن، دایی به سمت توپ حرکت می‌کند و به بالا می‌پرد؛ در مقابل هم دروازه‌بان تیم بحرین، علی حسن، ضربه ناجوانمردانه محکمی به او می‌زند که علی دایی این ضربه را خطای عمد می‌داند. بر اثر این ضربه ابتدا انگشت شصت دایی می‌شکند و بعد هم دچار پارگی طحال می‌شود.

البته علی دایی بعد از مصدومیت شدید، به بازی برمی‌گردد و علتش را اینطور توضیح می‌دهد: «دو تیم مساوی بودند؛ بر خود واجب دانستم به زمین برگردم و به بازی ادامه دهم؛ فقط 20 دقیقه از بازی مانده بود اما باورتان نمی‌شود اگر بگویم برای من به اندازه ۲۰۰ سال گذشت!»

راز آسمان پایتخت

با پایان بازی و بازگشت بازیکنان به رختکن، مهاجم سابق تیم ملی راهی بیمارستان و به مدت سه هفته بستری شد.

این لگد همچنان عوارض زیادی به دنبال داشته و پس از 27 سال بارها علی دایی در بیمارستان برای جراحی‌های متفاوت بستری شده است. این اسطوره فوتبال کشور، اخیرا برای سومین بار از همان ناحیه تحت عمل جراحی قرار گرفت و خوشبختانه حالش خوب است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز