فوری / کاهش 5 هزار تومانی قیمت دلار

دلار تا پایان سال از 54 هزار تومان ارزانتر می شود؟-کاماپرس
ژیوار

نرخ ارز در بازار آزاد و غیر رسمی در معاملات امروز شنبه 29 اردیبهشت نسبت به هفته گذشته روند کاهشی را آغاز کرد و در حال حاضر به کانال ۵۷ هزار تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، بر اساس مشاهدات میدانی از بازار غیر رسمی، دلار با قیمت ۵۸ هزار تومان برای فروش و ۵۷ هزار تومان برای خرید معامله می‌شود. در همین رابطه یورو در این بازار نیز با مبلغ ۶۳ هزار تومان فروخته شده و ۶۲ هزار تومان خریداری می‌شود.

بر اساس این گزارش، دلار امروز و در ابتدای هفته و در مقایسه با اول هفته گذشته کاهش قیمت 5 هزار تومانی را تجربه می‌کند و طبق گفته اکثر فروشندگان احتمال تداوم کاهش ارز تا پایان هفته همچنان وجود دارد. 

بر اساس گزارش میدانی ایسنا، البته وضعیت بازار نسبت به هفته گذشته تا حدودی شلوغ‌تر بوده که این مساله به خاطر مراجعه افراد برای فروش ارز به علت تداوم روند کاهشی ارز طی هفته های گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

همچنین امروز شنبه 29 اردیبهشت، در بازار رسمی مرکز مبادله ارز و طلا، اسکناس دلار با مبلغ ۴۴ هزار و ۸۶۰ تومان، اسکناس یورو با مبلغ ۴۸ هزار ۷۶۴ تومان و اسکناس درهم با نرخ ۱۲ هزار و ۲۱۷ تومان به فروش رسید.

گفتنی است، حواله دلار نیز با مبلغ ۴۱ هزار و ۸۹۴ تومان، حواله یورو با نرخ ۴۵ هزار و ۳۲۰ تومان و حواله درهم امارات با قیمت ۱۱ هزار و ۴۰۷ تومان عرضه شد.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز