عیدی 1401 با کارت هدیه بدون نیاز به شارژ بانک ایران زمین

در آستانه سال جدید خیلی از افراد به فکر دادن کادوی مناسب و ماندگار به عزیزان و اعضای خانواده خود هستند. با توجه به رشد قیمت همه کالاها، افراد با صرف هزینه اندک امکان خرید چندانی را نخواهند داشت. ضمن اینکه با کادو دادن پول یا کارت هدیه این امکان وجود دارد تا افراد خودشان وسیله یا کالای موردنظر را خریداری کنند یا برای هر کاری که در نظر دارند، استفاده کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خدمات بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارت هدیه بانکی در مناسبت‌های مختلف و برای اشخاصی که فرصت چندانی برای خرید ندارند، مناسب و کاربردی است. این نوع کادو هم از لحاظ هزینه‌های جانبی به صرفه است و هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست فرد مورد نظر خواهد رسید. تمامی بانک‌ها در سبد محصولات خود، امکان سفارش کارت هدیه را دارند. ضمن اینکه برخی از بانک‌ها هم این نوع خدمت را با سلیقه مشتری، سفارشی سازی می‌کنند. یعنی در واقع امکان درج نام و جملات مختلف را روی این کارت‌ها فراهم کرده‌اند. البته ناگفته نماند امکان انتخاب طرح مورد نظر هم برای مشتریان این خدمت وجود دارد و افراد از این بابت نگران چندانی نخواهند داشت.

کارت هدیه بانک ایران زمین چه مزایایی دارد؟

بانک ایران زمین هم یکی از بانک‌هایی که این خدمت را به مشتریان ارائه می‌دهد. این بانک با همکاری شرکت سابین تجارت آریا، کارت هدیه‌ای با قابلیت شارژ به مبلغ دلخواه در هر زمان و مکان را طراحی و به مشتریان عرضه کرده است. این خدمت تا حدود زیادی مشکلات مشتریان را در خصوص تهیه کارت هدیه برطرف می‌کند. چون افراد دیگر در خصوص شارژ این کارت دغدغه نخواهند داشت. بانک ایران زمین به منظور راحتی کار مشتریان شرایطی را تبیین کرده که افراد در هر زمان و مکانی امکان شارژ این کارت را به صورت اینترنتی داشته باشند.

آریاک سفر

افرادی که متقاضی تهیه این کارت از بانک ایران زمین هستند برای تهیه این محصول باید یک بار به یکی از شعبه‌های بانک ایران زمین مراجعه و کارت هدیه بدون شارژ اولیه را از همان شعبه دریافت کنند. مزیت اصلی این کارت هدیه بانک ایران زمین نسبت به دیگر بانک‌ها، عدم نیاز به شارژ اولیه آن است. افراد بعد از دریافت این کارت می‌توانند درباره شارژ آن و واریز مبلغ مورد نظر خود تصمیم گیری کنند. برای این کار هم در هر ساعتی از شبانه روز می‌توان اقدام کرد. منتهی مشتریان باید در نظر داشته باشند که امکان شارژ کارت بانک ایران زمین بیشتر از 500 هزار تومان وجود ندارد. ضمن اینکه فقط یک بار می‌توان از طریق اینترنتی، این کارت را شارژ کرد.

جزئیات روش شارژ کارت بانک ایران زمین

به دلیل مکانیزم شارژ این کارت، امکان دریافت همین خدمت در مراکزی غیر از شعب بانک ایران زمین هم وجود دارد و مردم در هر زمان امکان خرید کارت را خواهند داشت.

برای شارژ اینترنتی این کارت نیز مشتریان ابتدا باید به آدرس گیفت کارت بانک ایران زمین مراجعه کرده و بر روی عبارت شارژ کارت هدیه کلیک کنند. سپس نوبت به وارد کردن اطلاعات کارت هدیه مورد نظر، شماره موبایل و اطلاعات کارت شتابی می‌رسد که افراد باید اطلاعات مورد نظر را به صورت دقیق ثبت کرده و سپس وارد مرحله بعدی شارژ کارت شوند. بعد از ورود این اطلاعات، یک کد امنیتی از طرف بانک به شماره موبایل ثبت شده ارسال می‌شود که باید این کد در سامانه وارد شده و فرآیند شارژ کارت هدیه تکمیل شود.

قبل از شارژ کارت به این نکات توجه کنید

لازم به ذکر است افرادی امکان ثبت کارت هدیه را به صورت اینترنتی خواهند داشت که عضو پورتال بانک ایران زمین باشند. در غیر این صورت فردی که مایل به ثبت اینترنتی کارت هدیه از طریق وبسایت ایران زمین است باید فرم مورد نظر را در این سایت تکمیل کند و تقاضای عضویت دهد. بعد از آن امکان انجام فرآیندهای لازم برای سفارش این کارت بدون شارژ فراهم خواهد شد. ضمن اینکه بانک ایران زمین مراکزی تحت عنوان فروش هدیه کارت را راه اندازی کرده که مشتریان می‌توانند با مراجعه به آن خرید کارت را انجام دهند. بعد از خرید هدیه کارت، مشتری قادر خواهد بود با مراجعه به صفحه شارژ، این محصول را به مبلغ دلخواه و البته تا سقف ذکر شده، شارژ کند.

مرتبط با : بانک ایران زمین
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز