عرضه اولیه شرکت چوب خزر کاسپین یک گام به اجرا نزدیک‌تر شد

ژیوار

گام های پایانی عرضه اولیه سهام چوب خزر کاسپین برای ورود به بورس با ثبت پذیرش این شرکت در سازمان بورس، برداشته شد.

به گزارش کاماپرس، با توجه به این که یکی از شرایط عرضه اولیه سهام شرکت چوب خزر کاسپین پذیرش و ثبت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار است این موضوع در جلسه هیات پذیرش بورس مورد تصویب اعضاء قرار گرفت و  نام این شرکت در تاریخ 5 مهرماه 1399 در این سازمان ثبت شد.

براساس قوانین بورس، این شرکت باید اکنون نسبت به دریافت امضای دیجیتال و سپرده نمودن سهام خود نزد شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اقدام کند.

سازمان بورس در اطلاعیه ای خاطرنشان کرده است که از این پس شرکت چوب و خزر کاسپین مشمول مقررات، آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مصوب این سازمان بوده و رعایت کلیه ضوابط برعهده هیات‌مدیره آن شرکت است.

نخستین کارخانه تولید کننده MDF به بازار سرمایه می آید

دریان سفر امید

شایان ذکر است؛ شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از شرکت های مطرح تولید کننده MDF و اولین کارخانه تولیدکننده MDF در ایران به شمار می رود. این شرکت با بهره گیری از جدیدترین فناوری کشورهای مطرح در تولید فرآورده های چوبی از نیمه دوم سال 1383 به آرزوی دیرینه صنعت چوب در ایران جامه عمل پوشانده و تاکنون توانسته است با تولید و ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و قابل رقابت با MDF خارجی نیاز بسیاری از کارخانجات و صنایع داخلی را برطرف کند.

ظرفیت اسمی خط تولید کارخانه چوب خزر کاسپین در ابتدا 30000 مترمکعب بوده که در حال حاضر به بیش از 40000 مترمکعب افزایش پیدا کرده است.

این واحد در زمینی به مساحت یکصدهزار مترمربع، در کیلومتر 8 جاده آمل به چمستان در استان مازندران واقع شده و با توجه به دسترسی به راه های دریایی، ریلی و جاده ای ترانزیتی کشورهای آسیای میانه، اروپا، منطقه خاورمیانه و بنادر اصلی خلیج فارس بهترین و سریعترین شرایط عرضه و تحویل کالا را برای مشتریان خود فراهم ساخته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : چوب خزر کاسپین
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز