عرضه اولیه سهام 2 شرکت پتروشیمی مطرح کشور به زودی در بورس

بنا به اعلام مسئولان شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد، دو شرکت مطرح پتروشیمی کشور در مراحل پایانی پذیرش در بورس قرار دارند و سهام آنها به زودی در بورس عرضه اولیه می شود.

در حالی که روند عرضه اولیه های بازار سرمایه بیش از 2 ماه است که به دلیل وضعیت نامساعد بورس متوقف شده اکنون خبرها حکایت از آن دارد که با بهبود نسبی وضعیت بازار در هفته گذشته ، روند عرضه های اولیه نیز دوباره آغاز خواهد شد. فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد نیز روز گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت بر آغاز روند عرضه اولیه ها برای ایجاد ثبات در بازار سهام تاکید کرده است.

به نظر می رسد اولین عرضه اولیه بعد از آغاز این روند متعلق به سهام یک شرکت پتروشیمی باشد.

جواد عشقی‌نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد خبر نزدیک شدن پتروشیمی بوعلی سینا به تابلو بورس را در گفت و گو با «نفت ما» رسانه‌ای کرده و در این باره توضیحاتی ارائه کرده است. به گفته وی سهام پتروشیمی بوعلی‌سینا با نماد «بوعلی» به بازار سرمایه وارد خواهد شد.

پتروشیمی بوعلی پیش از زمستان بورسی می شود

آریاک سفر

بنا به اعلام «نفت ما»، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد تصریح کرده است: کلیه مراحل درج و پذیرش پتروشیمی بوعلی‌سینا در بازار سرمایه به پایان رسیده و این شرکت در صف عرضه اولیه های آتی بورس تهران قرار گرفته است. وی پیش‌بینی کرده است که سهام «بوعلی» پیش از رسیدن زمستان عرضه اولیه شود.

بورسی شدن پتروشیمی اروند بعد از بوعلی

عشقی نژاد همچنین توضیحاتی درباره آخرین وضعیت عرضه اولیه سهام پتروشیمی اروند از شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس نیز ارائه کرده و اظهار کرده است: پتروشیمی اروند هم در حال طی مراحل پذیرش است و به فاصله کوتاهی بعد از ورود پتروشیمی بوعلی‌سینا به بازار سرمایه، سهام این مجتمع مطرح پتروشیمی کشور نیز عرضه اولیه می‌شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پتروشیمی اروندپتروشیمی بوعلی سینا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز