رونمایی عرضه اولیه زغال سنگی شستا از سودآوری 185 درصدی

در بررسی عملکرد ۹ ماهه شرکت زغال سنگ پروده طبس از شرکت های تابعه صدرتأمین و زیر مجموعه شستا اعلام شد سود خالص این شرکت در این بازه زمانی ۱۸۵درصد افزایش یافته است.

به گزارش کاماپرس، بازار بورس این روزها شرایط وخیمی دارد و حتی سهم های عرضه اولیه ای نیز در آشفته بازار بورس در حال نزدیک شدن به زیان یا زیان دهی هستند.

با این وجود اخبار شرکت های عرضه اولیه ای کماکان توسط فعالان بازار سرمایه دنبال می شود چرا که این شرکت ها از جمله گزینه های جبران زیان سهامداران در صورت بهبود اوضاع بازار به شمار می روند.

روابط عمومی شستا از بررسی عملکرد سود و زیان شرکت زغال سنگ پروده طبس، از شرکت های تابعه هلدینگ صدرتأمین خبر داده است. بر اساس این گزارش شرکت زغال سنگ پروده طبس موفق به افزایش 185 درصدی شاخص سود خالص خود در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شد.

آریاک سفر

نکته قابل توجه این که اغلب شرکت های تابعه شستا در 10 ماهه ابتدای سال عملکرد مطلوبی داشته و با رشد سود مواجه شده اند اما اخبار سوددهای این شرکت ها در شرایط نابسامان بورس چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

گفتنی است این شرکت به عنوان بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ کشور، با نماد “کزغال” در صف عرضه اولیه فرابورس ایران قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : زغال سنگ پروده طبسشستاصدر تامین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز