طلا ارزان شد/سکه امامی 600 هزار تومان جهش کرد!

لست سکند

با وجود آن که امروز  قیمت ها در بازار طلا نزولی بود قیمت سکه تمام طرح جدید(سکه امامی) امروز افزایش قابل توجهی داشته و 600 هزار تومان گران تر شده است.

به گزارش کاماپرس، بازار طلا و سکه امروز عکس یکدیگر حرکت کردند که این امر نشان از افزایش تحرک های واسطه گران برای دمیدن در حباب سکه است. قیمت سکه این روزها دلیل بنیادینی برای افزایش های اینچنینی همچون افزایش 600 هزار تومانی امروز ندارد و کاهش تقاضا در بازار داخلی نیز محسوس است. اونس جهانی نیز تحرک و نوسان مثبتی ندارد و افق پیش روی قیمت طلای جهانی نیز با اخباری که از تولید واکسن کرونا منتشر شده ، چندان مساعد به نظر نمی رسد.

سکه امامی ؛ 11 میلیون و 800 هزار تومان

قیمت سکه امامی امروز در حالی به 11,800,000 (یازده میلیون و هشتصد هزار) تومان رسیده و نسبت به روز قبل ، افزایش ۵.۰۸ درصدی داشته است که در بازار طلا قیمت ها نزولی بودند به نحوی که هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز یکشنبه اول آذرماه به ۱,۱۳۰,۸۰۰ (یک میلیون و یکصد و سی هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش یک درصدی داشته است.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم در بازار داخلی امروز با کاهش ۱.۱۴ درصدی، از ۴۹۴,۵۰۰ (چهارصد و نود و چهار هزار و پانصد ) تومان به ۴۸۸,۹۰۰ (چهارصد و هشتاد و هشت هزار و نهصد ) تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

نیم سکه هم امروز به ۶,۲۵۰,۰۰۰ (شش میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

شایان ذکر است قیمت ربع سکه امروز بدون تغییر نسبت به روز پیش ۴,۲۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست هزار) تومان نرخ گذاری شد. به علاوه در بازار امروز قیمت هر سکه گرمی نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۲,۴۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و چهارصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز