شستا و سیگنال‌هایی در مورد زمان بازگشایی این سهم

لست سکند

سهامداران پرتعداد شستا تمایلی به بازگشایی این نماد در روزهای متزلزل کنونی بورس ندارند و با توجه به مشخص شدن زمان مجمع عمومی این هلدینگ به نظر می رسد بازگشایی به احتمال فراوان تا پایان مهرماه و برگزاری مجمع این شرکت انجام نشود.

به گزارش کاماپرس، ششم مهرماه خبری در مورد بازگشایی شستا منتشر شد یک پیام خودکار افشای اطلاعات بود که به اشتباه به عنوان بازگشایی شستا تلقی شد.

در همان روز محمد گودرزی معاون شرکت بورس اظهار کرد: با توجه به وضعیت کنونی بازار سهام – اشاره گودرزی به ریزش های بورس بود –  نمی‌توان زمان دقیقی برای بازگشایی نماد شستا اعلام کرد و این موضوع به وضعیت و شرایط بازار بستگی دارد؛ بنابراین تصمیم گیری در این مورد با بررسی شرایط بازار انجام خواهد شد.

بر این اساس مسئولان بورس برای بازگشایی یکی مهم ترین نمادهای بورسی در انتظار ثبات و متعادل شدن بازار هستند و این امر نیز در آینده نزدیک چندان قابل تصور نیست. ضمنا شستا هنوز وضعیت بازارگردانی سهام خود را نیز مشخص نکرده است.

علاوه بر این، اخباری که اخیرا از مشخص شدن تاریخ مجمع عمومی عادی سالانه شستا منتشر شده نیز نشان می دهد مجمع این هلدینگ در دهه سوم مهرماه برگزار می شود و بر این اساس می توان گمانه زنی کرد که بازگشایی نماد شستا به احتمال فراوان تا پایان مهرماه و یا دست کم تا اواسط دهه سوم مهرماه منتفی است.

راز آسمان پایتخت

البته بنا به اعلام باشگاه خبرنگاران جوان محمود گودرزی معاون بازار شرکت بورس و اوراق بهادار امروز اظهار کرده است احتمال بازگشایی نماد شستا قبل از برگزاری مجمع سالانه  وجود دارد. با وجود این به نظر نمی رسد این احتمال چندان جدی باشد چرا که بازگشایی نماد شستا در وضعیت کنونی به منفی بودن بورس دامن می زند.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط این هلدینگ، جلسه مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد «شستا» در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ به آدرس: تهران، بزرگراه همت (غرب به شرق)، جنب برج میلاد، دانشگاه علوم پزشکی ایران، مرکز همایش های بین المللی محمد ابن زکریای رازی برگزار می شود.

این مجمع به دلیل شرایط کرونایی به صورت محدود – با حضور 15 نفری که الزاما باید در مجمع باشند – برگزار می شود و سهامداران هم می توانند با مشاهده آنلاین از طریق سایت شرکت (www.ssic.ir)،  تحولات مجمع از جمله تصویب گزارش های مالی شستا را دنبال کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : شستا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز