شرایط و نحوه اجاره خودرو لکسوس

ژیوار

اغلب ما حداقل یک بار رویای رانندگی و مسافرت با خودرویی لوکس و مدرن را در سر پرورانده‌ایم. اجاره خودرو لکسوس به عنوان یکی از سردمداران و پیشروان تکنولوژی و ایمنی در صنعت خودرو، می‌تواند این رویای شیرین را محقق کرده و تجربه‌ای منحصربه‌فرد و به یادماندنی برای شما رقم بزند.

کاماپرس در این مطلب ضمن برشمردن مزایای اجاره ماشین لوکس برای مناسبت‌های مختلفی همچون سفرهای خاص، قرارهای مهم کاری و یا یک مراسم عروسی فراموش‌نشدنی، شرایط اجاره خودرو لکسوس را بررسی کرده است.

مزایای اجاره خودرو لوکس

اجاره خودرو لوکس به دلیل دارا بودن مزایای بی‌شمار طی سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و به یکی از روش‌های محبوب و مرسوم برای کاربردهای خاص و ویژه تبدیل شده است. انعطاف‌پذیری و آزادی عمل در برنامه سفر، رهایی از دردسرهای وسایل حمل و نقل عمومی و خلق ارزش افزوده در مناسبت‌های خاص برخی از مهمترین امتیازاتی است که با اجاره یک ماشین لوکس نصیب فرد می‌شود.  علاوه‌‌براین، اجاره خودرو شما را از هزینه‌های مختص خودروی شخصی همچون تعمیر و نگهداری، بیمه و یا حتی کارواش و پارکینگ نجات داده و به عنوان یک راه‌حل بدون دردسر و مقرون به صرفه، به نیازهای حمل‌ونقلی و ترددی شما پاسخ می‌دهد.

اتخاب شرکت معتمد و قابل اطمینان برای اجاره خودرو

یکی از مهمترین مراحل اجاره خودرو، تحقیق و بررسی برای انتخاب شرکتی فعال و دارای سابقه قابل اطمینان در این حوزه است. در این میان کافه رنت به عنوان یکی از اولین شرکت‌های فعال در حوزه ارایه خدمات اجاره خودرو، ضمن پیشنهاد طیف وسیعی از خودروهای لوکس همچون بنز، بی ام و، تویوتا لکسوس و غیره، خدمات گسترده‌ای را در این حوزه در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می‌دهد.

دریان سفر امید

اجاره خودرو لکسوس؛ انتخابی لوکس در رانندگی

اگر برای مراسم و یا جلسات خاص و ویژه خود به دنبال خودرویی لوکس و مدرن هستید، از اجاره خودرو لکسوس غافل نشوید. لکسوس به خودرویی استثنایی با فناوری پیشرفته و درعین حال رانندگی نرم، ایمن و سبک شهرت دارد. اجاره خودرو لکسوس، تجربه یک رانندگی لوکس و تجملاتی را با خود به ارمغان می‌آورد.

مهمترین امتیازات خودرو لکسوس

نهایت راحتی و آسایش: فضای داخلی خودروهای کارخانه تویوتا به خصوص لکسوس با حداکثر راحتی طراحی شده و پیشرفته‌ترین آپشن‌ها از جمله مانیتورینگ، کنترل آب وهوا و سیستم تهویه مطبوع برای تسهیل و بهبود رانندگی در این خودرو اعمال شده است.

فناوری پیشرفته: لکسوس از سردمداران فناوری خودروست. اجاره خودرو لکسوس با ویژگی‌هایی مانند سیستم‌های سرگرمی بصری، امکانات پیشرفته کمک راننده و موتورهای هیبریدی روان و تقویت شده، جدیدترین نوآوری‌ها را در صنعت خودروسازی به معرض نمایش گذاشته است.

امنیت و ایمنی: خودرو لکسوس به دلیل دارا بودن سیستم‌های پیشرفته پیشگیری از تصادف، کروز کنترل سرعت و حفظ خودرو در بین خطوط جاده، بالاترین سطح ایمنی را برای رانندگان فراهم آورده است.

محبوب‌ترین مدل لکسوس برای اجاره

لکسوسRX350  یکی از مدل‌های محبوب و رایج لکسوس برای اجاره به شمار می‌رود. لکسوس RX350 در دو تیپ فول و نیمه‌فول در بازار داخل کشور حضور دارد. کروز کنترل هوشمند، هدآپ دیسپلی (HUD) با نمایش اطلاعات ضروری بر روی شیشه جلو، سیستم ایزی اکسس برای تنظیم خودکار صندلی، دوربین‌های جانبی، سنسور پارک عقب و جلو، دوربین دید عقب، سیستم مدیریت پایداری خودرو (VSM)برای افزایش پایداری و فرمان‌پذیری خودرو، رادار تصادف جلو، سیستم هشدار فشار باد تایرها، سقف پانوراما و صندلی‌های مجهز برخی از مهمترین امکانات و تجهیزات این خودرو به شمار می‌رود.

مدارک و هزینه اجاره خودرو لکسوس

تویوتا لکسوس RX350 در رده خودروهای لوکس، جزو گزینه‌های انتخاب خودرو در کافه رنت است. هزینه اجاره این خودرو برای 3 تا 14 روز، روزانه 4 میلیون و 200 هزار تومان و برای بیش‌تر از 14 روز، 4 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همچین حداقل زمان اجاره خودرو لکسوس 3 روز بوده و برای ودیعه ضمانت نیز باید مبلغ 60 میلیون تومان پرداخت کنید.

در همین رابطه برای اجاره خودرو بدون راننده، علاوه بر هزینه‌های مذکور باید مدارکی همچون کارت شناسایی، مدرک احراز محل کار یا سکونت و کپی گواهینامه رانندگی را ارایه کنید.

شرایط بیمه برای اجاره خودرو لکسوس

کلیه خودروهای اجاره‌ای در کافه رنت تحت پوشش بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه قرار دارند و متقاضیان برای برخورداری از پوشش کامل بیمه‌ای خودروهای لوکس، می‌توانند از پکیج بیمه الماس و طلایی کافه رنت استفاده کنند.

نحوه اجاره خودرو لکسوس از کافه رنت

علاقمندان می‌توانند خودرو موردنظر خود را از طریق تماس تلفنی، واتس اپ، ایمیل و یا به صورت آنلاین و بدون پرداخت هزینه، رزرو کنند. همچنین پس از قطعی شدن رزرو، می‌توانند خودرو را از دفترمرکزی تهران، فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی، محل سکونت یا هتل تحویل گرفته و یا عودت نمایند.

کافه رنت به عنوان یکی از شرکت‌ها مورد اطمینان برای کرایه خودرو، فعالیت آنلاین خود را از سال 99 آغاز کرده و با در اختیار داشتن ناوگان گسترده‌ای از خودروهای خانوادگی، اقتصادی و لوکس، بهترین و به روزترین شرایط را برای اجاره خودرو مورد نظر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز