شرایط فروش نقد و اقساط آریزو 6 جی تی ویژه تابستان 1403

ژیوار

شرایط فروش نقد و اقساط خودرو آریزو 6 جی تی برای آندسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اولویت بهار و تابستان ۱۴۰۳ به آن‌ها اختصاص یافته، اعلام شد.

به گزارش کاماپرس، با ارسال دعوتنامه، متقاضیان می‌توانند نسبت به انتخاب خودرو و تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند. البته مهلت تکمیل وجه برای خودروی منتخب، تنها ۵ روز پس از ثبت‌نام است.

بر اساس اطلاعیه مدیران خودرو، از بین تمام محصولات، دو خودروی آریزو ۶ پرو و تیگو ۸ پرو پرمیوم به دلیل عدم تولید، قابل انتخاب و خرید نیستند. مشتریان به جای این دو خودرو می‌توانند مدل‌های آریزو ۶ جی‌تی، فونیکس FX، تیگو ۷ پرمیوم و تیگو ۸ پرومکس را انتخاب کنند.

قیمت آریزو 6 جی تی در تیر 1403

در این میان متقاضیان می‌توانند خودرو آریزو 6 جی تی را انتخاب کنند. بر این اساس قیمت قطعی یک میلیارد و 614 میلیون و 100 هزار تومان برای این خودرو تعیین شده است.

با این حال در شرایط فروش اقساطی خودرو آریزو 6 جی تی متقاضیان می‌توانند پیش پرداخت 85 یا 50 درصد را به شرح زیر انتخاب کنند:

دریان سفر امید
  • با پیش پرداخت 85 درصد: ۱.۳۷۱.۹۸۵.۰۰۰ تومان پیش پرداخت با اقساط ۵ ساله ماهیانه ۶.۸۲۵.۳۶ تومان
  • با پیش پرداخت 50 درصد:۸۰۷.۰۵۰.۰۰۰ تومان پیش پرداخت با اقساط ۵ ساله ماهیانه ۲۲.۷۵۱.۱۲۰ تومان

 

بیشتر بخوانید:

ویژگی‌های فنی آریزو 6 جی تی

چری آریزو ۶ (chery arrizo 6)یا همان چری آریزو GX یکی از خودروهای سدان جدید کمپانی چینی چری است. این خودرو جدیدترین محصول از زیرمجموعه مدل آریزو است که به زیرشاخه خودروهای سدان چری مربوط می‌شود. آریزو ۶ (arrizo 6) را باید گران‌ترین سدان چینی بازار بدانیم که با چهره‌ای متفاوت و تکنولوژی بسیار بالاتر نسبت به دیگر محصولات چری وارد بازار کشور شده است.

چری آریزو ۶ سدان لوکسی است که از نظر پیشرانه با چری تیگو ۷ یکسان است اما از نظر گیربکس متفاوت است و به جعبه دنده CVT مجهز شده است. چری آریزو ۶ (chery arrizo 6) در طراحی نمای بیرونی و داخلی پیشرفت قابل توجهی کرده و خود را به خودروهای روز کره‌ای و دیگر محصولات معروف دنیا نزدیک‌تر کرده است.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز