سیزدهمین نمایشگاه معماری و دکوراسیون (میدکس) تهران 1401

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی میدکس، خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون از تاریخ 29 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه میدکس یکی از رویدادهای کلیدی در حوزه معماری داخلی و دکوراسیون است که هرساله با حضور فعالان این صنعت در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

در این دوره از نمایشگاه 203 شرکت فعال در این حوزه جهت معرفی محصولات، خدمات و آخرین دستاوردهای خود حضور دارند. این نمایشگاه در 8 بخش، شامل دکوراسیون داخلی- معماری و طراحی- الکترونیکی- فضای باز- سازه و مصالح- زیست محیطی- تاسیسات و خدمات برگزار می‌شود که در هر بخش گروه‌های محصول متنوعی توسط شرکت‌کنندگان عرضه می‌شود.

آریاک سفر

در گروه خدماتی، مراکز دانشگاهی و علمی، سایت‌ها و نشریات و شرکت‌های فعال در زمینه خدمات بیمه و خدمات بازسازی و پیمانکاری حضور دارند. در بخش زیست محیطی نیز انواع رنگ‌ها، پوشش‌های دیوار و تکنولوژی‌های سازگار با محیط زیست عرضه می‌شود.

علاقه­‌مندان می­‌توانند از تاریخ 29 دی ماه الی 2 بهمن ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران از این رویداد بازدید کنند.

دوازدهمین دوره این نمایشگاه طی دی ماه سال گذشته با حضور 206 شرکت داخلی و خارجی فعال در حوزه صنعت ساختمان و دکوراسیون در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. در این رویداد محصولات متنوعی در زمینه خانه پیش‌ساخته، نورپردازی و هوشمند سازی، تاسیسات، مبلمان و تجهیزات مربوط به فضای باز، تجهیزات دکوراسیون داخلی، انواع پرده، کاغذ دیواری، پوشش‌های تزئینی، لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی، مبلمان ورزشی و تفریحی، سیستم‌های کنترل از راه دور، سیستم‌های ایمنی ساختمان و دیگر محصولات به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز