رپورتاژ آگهی؛ جایگزین قدرتمند بک‌لینک‌ها

لست سکند

بک‌لینک‌ها یکی از روش‌های بهینه‌سازی وبسایت‌ها برای موتورهای جستجو هستند. گوگل حساسیت خاصی نسبت به بک لینک‌ها دارد چرا که آن‌ها میزان اعتبار یک سایت را تعیین می‌کنند. درواقع یکی از عواملی که باعث می‌شود وبسایت در صدر نتایج گوگل نشان داده شود، وجود بکلینک‌ها است.

این مطلب توسط گروه رسانه ای کاما باهدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه‌شده است.

به گزارش کاماپرس به نقل از کامامدیا، کسب و کارهای اینترنتی معمولا در ازای پرداخت مبلغی لینک خود را در سایت‌های دیگر قرار می‌گیرند، این لینک‌ها که در فوتر یا منو سایت قرار می‌گیرند، برای بهبود سئو موثر اند البته اگر گوگل متوجه شود که این لینک‌ها پولی است.

مزیت رپرتاژ آگهی نسبت به بک‌لینک‌ها

پس نقش رپرتاژ آگهی چیست اگر سایت ما در منو باقی سایت‌ها باشد؟ رپرتاژآگهی‌ها باعث می‌شوند لینک سایت شما درون مطالب سایت‌های دیگر باشد و گوگل هم اعتماد بیشتری به آن بکند و از این طریق اعتبار سایت شما افزایش یابد. لینک‌ها وقتی درون مطالب سایت‌های پربازدید باشند دائمی می‌شوند و تا مدت‌ زیادی در آرشیو خواهند ماند که این نکته هم در بهبود سئو سایت دخیل است و نباید از آن غافل شد.

راز آسمان پایتخت

موتور جستجوی گوگل به دلیل سیاست‌های رقابتی و اعتبارسنجی خود، مخالف خرید لینک است، پس اگر می‌خواهید کسب و کار شما در فضایی سالم رشد و نمو پیدا کند دقت کنید که زمانی که به طور مثال برای یک ماه بک لینک خریداری می‌کنید، پس از اتمام مدت با افت رتبه مواجه می‌شوید در حالی که رپرتاژآگهی‌های دائمی تنها یک صفحه لینک در اختیار شما قرار می‌دهند و معتبرترین بک لینک هم اولین لینکی است که در سایت مورد نظر خود می‌گیرید زیرا برای بار اول است که از سوی سایت به کاربران معرفی می‌شوید، پس تعلل نکنید و به دنبال رپرتاژآگهی‌های حرفه‌ای و انتشار آن‌ها در سایت‌های معتبر باشید.

کامامدیا، گروه رسانه‌ای کاما، برای ارائه راهکارها و خدمات روابط عمومی و رسانه به سازمان‌ها تشکیل شده است. این گروه که متشکل از جمعی از متخصصان با تجربه روزنامه نگاری، گرافیک، کپی‌رایتینگ، دیجیتال مارکتینگ، عکاسی و تصویربرداری، برنامه نویسی، بازاریابی و تبلیغات است، در طول بیش از ۱۶ سال فعالیت پیوسته خود، به توسعه ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی حدود ۱۳۰ سازمان دولتی، تشکل صنفی و شرکت معتبر خصوصی کمک کرده است.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در کامامدیا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۰۴ تماس بگیرند.

مرتبط با : گروه رسانه‌ای کاما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز