رونمایی از مرسدس بنز ای 300 مدل 2023 (ویدیو)

مرسدس بنز کلاس ای مدل 2023 در پاییز سال 2022 بر روی جاده ها می آید و در نمایندگی های بنز در سرتاسر دنیا به معرض فروش گذاشته خواهد شد. آن طور که به نظر می رسد مدل 2023 این خودرو لوکس تغییر چندانی کرده است و یک بازطراحی جدید در سال 2024 انجام خواهد شد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مرسدس بنز ای 300 مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، مرسدس بنز کلاس ای مدل 2023 با چند پیشرانه متفاوت به بازار عرضه می شود. یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری که 255 اسب بخار و 375 نیوتن متر گشتاور دارد و یک سیستم نیمه هیبریدی که از یک موتور شش سیلندر 3 لیتری با 362 اسب بخار نیرو استفاده می کند. همچین در مدل عملکرد بالای ای 53 ای ام جی، یک موتور قوی تر تعبیه شده است که 3 لیتری و توربوشارژری است و 429 اسب بخار نیرو تولید می کند.

کسانی که باز هم عملکرد و قدرت بیشتری می خواهند، می توانند مدل ای 63 ای ام جی را انتخاب کنند که موتور هشت سیلندر و دو توربوشارژری آن می تواند 603 اسب بخار نیرو و 850 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این مدل از مرسدس بنز کلاس ای می تواند ظرف 3.5 ثانیه از جالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد.

آریاک سفر

همه این موتورها در کنار یک گیربکس نه سرعته اتوماتیک قرار می گیرند و امکان انتخاب سیستم چهار چرخ محرک یا دیفرانسیل جلو برای خریداران وجود دارد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : مرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز