رشد 7 هزار دلاری بیت کوین!

لست سکند

بیت کوین با وجود درجا زدن در محدوده 45 هزار دلاری، همچنان سرمایه زیادی را به خود جذب می‌کند. این رمزارز در عملکرد یک هفته گذشته خود توانسته 7 هزار و 258 دلار رشد داشته باشد! بیت کوین صبح امروز با نرخ 46 هزار و 179 دلاری بازگشایی شد، اما بعد از چند ساعت در همان نرخ 45 هزار دلاری جا خوش کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نوسان بازار رمزارز در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری است. اکنون بیت کوین به عنوان معروف‌ترین ارزدیجیتال فراز و فرودهای سریع و مقطعی را تجربه می‌کند. با این حال به گفته سی.ان.بی.سی اقبال نهادهای دولتی به فناوری بلاکچین روز به روز بیشتر می‌شود.

اخبار بین المللی حاکی از اقدامات جدید دپارتمان خدمات مالی نیویورک در حوزه رمزارزها است. این نهاد زیرساخت‌های لازم را برای ثبت معاملات املاک و مستغلات با به کار گرفتن فناوری بلاکچین فراهم می‌کند. قرار بر ثبت اولیه اطلاعات 500 هزار معامله در این سامانه است.

هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال هزار و 840 میلیارد دلار برآورد شده که این رقم نسبت به روز گذشته 4.41 درصد افزایش پیدا کرده است. هم اکنون 50 درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی به بیت کوین و 18 درصد به اتریوم تعلق دارد.

راز آسمان پایتخت

فعالیت غیرقانونی چینی‌ها با رمزارزها

با وجود اقدامات کشورهای مختلف برای به کارگیری رمزارزها درصنعت پرداخت خود، چین با اصرار زیادی به دنبال منع استفاده از رمزارزها در بخش‌های مختلف است. شاید یکی از دلایل این مخالفت سرسختانه، به کلاهبرداری‌های زیاد کیف پول‌ ارزهای دیجیتالی متعلق به مردم چین باز می‌گردد.

به گزارش کریپتوپوتیتو، در دو سال گذشته بیشتر از 2.2 میلیارد دلار ارز دیجیتال از مبدا آدرس‌های چینی به آدرس‌های مرتبط با اقدامات غیرقانونی مانند کلاهبرداری و فعالیت‌های زیرزمینی منتقل شده است.

البته در این زمینه کشور چین اقدامات مهم دیگری هم صورت داده است. دستگیری ژائو دونگ، بنیانگذار چندین پلتفرم فرابورسی خرید و فروش ارزهای دیجیتال، از جمله این کارها بود. دونگ چند ماه پیش به جرم مشارکت در انجام جرایم اینترنتی محکوم شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز