رزرو هتل آزادی تهران با تخفیف ویژه

ژیوار

هتل آزادی تهران با نام سابق هتل هایت یکی از هتل‌های مجلل ایران است که توسط معمارانی از ایتالیا، سوئیس و چین مورد بازسازی واقع شده است. این هتل لوکس با 26 طبقه در دامنه رشته کوه البرز و در محل تلاقی بزرگراه‌های اصلی قرار دارد. از این رو از بهترین شرایط دسترسی برای مهمانان برخوردار است.

کاماپرس در ادامه به معرفی بیشتر خدمات این هتل می‌پردازد.

خدمات هتل آزادی تهران

هدف هتل پارسیان آزادی در ابتدا ارائه خدمات پنج ستاره به مهمانانی بوده است که تمایل دارند این امکانات را تجربه کنند. برندهای ملی و بین‌المللی بسیاری در لابی هتل با محصولات باکیفیت خود حضور دارند. از فرش و چرم گرفته تا سوغاتی‌های دیگر مانند شکلات، چای گیاهی و صنایع دستی را شامل می‌شود.

کانسیرج از دیگر خدمات هتل آزادی تهران است. در این شرایط مهمانان می‌توانند از خدمات ویژه در هتل یا خارج از هتل بهره مند شوند. هماهنگی و ثبت نام تورهای شهری، ارائه اطلاعات در رابطه با پروازها و رزرو آن، هماهنگی و رزرو بلیط برای برنامه‌های هنری فرهنگی همچون تئاتر، کنسرت و… از جمله امکانات کانسیرج است. هتل آزادی تهران تجربه میزبانی از بسیاری از رویدادهای هنری، ورزشی، سیاسی و اجتماعی را نیز دارد. میزبانی از تیم نساجی مازندران، برگزاری رویداد هنرهای تجسمی معاصر ایران، جشن سی امین سالگرد استقلال قزاقستان و غیره تعداد اندکی از افتخارات این هتل جهت برگزاری مراسم است.

دریان سفر امید

موقعیت مکانی هتل آزادی تهران

هتل آزادی تهران تقریباً با جاذبه‌های اصلی تهران نسبتا فاصله دارد، اما به دلیل دسترسی خوب به بزرگراه‌های اصلی، در هر زمان از روز می‌توانید در عرض 20 دقیقه به مرکز یا شمال تهران برسید. این هتل در مجاورت نمایشگاه بین المللی، مرکز همایش‌های صدا و سیما، سالن همایش سران اسلام و مجموعه ورزشی انقلاب واقع شده است. نزدیکترین نقاط گردشگری و تجاری به هتل آزادی تهران شامل خیابان ولیعصر، بازار تجریش، برج میلاد، کاخ سعد آباد، میدان تجریش، موزه زمان تهران، موزه سکه تهران، مجتمع و تله کابین توچال، کاخ موزه سبز، پل طبیعت، پارک ملت و پارک آب و آتش می‌شود.

رزرو هتل با آژانس مسافرتی سفرانه

هتل‌های بسیاری در پایتخت با بالاترین کیفیت و بهترین خدمات از گردشگران و مهمانان استقبال می‌کنند. هتل آزادی تهران به عنوان یک اقامتگاه لوکس در صدر هتل‌های پایتخت قرار دارد. آژانس مسافرتی سفرانه با امکان رزرو هتل‌های ایرانی، پرواز داخلی و تشریفات فرودگاهی به مدت 13 سال است که در صنعت گردشگری فعالیت می‌کند. با عضویت در وبسایت مجموعه می‌توان از انواع تخفیفات فصلی جهت رزرو هتل‌های بسیاری از جمله هتل آزادی تهران بهره برد. درصورت رزرو هتل از طریق این مجموعه، کنسلی یا تغییر تاریخ رزرو، مسافر ملزم به پرداخت هیچگونه جریمه‌ای نمی‌شود. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به صفحات اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و لینکدین سفرانه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز