راهنمای خرید بلیط هواپیما تهران اصفهان

کلان‌شهرهای کشور همچون تهران، مشهد و اصفهان همیشه با تعداد زیادی از مسافران هوایی و زمینی روبرو هستند. اصفهان یکی از همین شهرهای صنعتی و گردشگری محسوب می‌شود که علاوه بر دیگر شهرهای ایران و جهان، همواره مسافران ثابتی از پایتخت دارد و همین موضوع، باعث داغ بودن بازار فروش بلیط هواپیما تهران اصفهان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اصفهان در گذشته پایتخت صفویان بود و از این رو، بناها و جاذبه‌های تاریخی زیادی را در خود جای داده است؛ به همین خاطر، گردشگران همیشه از دیدار نصف جهان استقبال می‌کنند. از سوی دیگر، اصفهان شهری صنعتی است که روزانه تعداد زیادی از مسافر را به دلایل کاری پذیرایی می‌کند. بنابراین اگر با مسافران با چم و خم خرید بلیط هواپیما تهران اصفهان  آشنا نباشند، ممکن است به دردسر بیفتند.

راهنمای خرید بلیط سفر به اصفهان

همچون هر سفر دیگری، سفر به اصفهان نیز راه‌های متعددی مانند ماشین شخصی، اتوبوس، قطار و هواپیما دارد. اما به دلایلی که گفته شد، خرید بلیط هواپیما اصفهان یک راه امن و راحت است. پرواز تهران اصفهان همیشه از پرترددترین مسیرهای کشور به شمار می‌رود. ممکن است برای کسانی که بلیط هواپیما تهران اصفهان را می‌خرند این سوال ایجاد شود که مدت زمان این پرواز چقدر است؟

همیشه مسافران خواهان بلیط هواپیما تهران به اصفهان هستند، از همین رو این پرواز در تمامی روزهای هفته برقرار است. مسافرانی از تهران به مقصد اصفهان پرواز دارند، باید بدانند مسافت هوایی تهران به اصفهان 448 کیلومتر است؛ همچنین مدت زمان پرواز به اصفهان 55 دقیقه است، این پرواز در فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود و در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین می‌نشیند.

آریاک سفر

فرودگاه اصفهان یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه های کشور است که در زمینی به مساحت 1041 هکتار و ارتفاع 1542 متر از سطح دریا قرار گرفته است. محل اولیه این فرودگاه، صفه اصفهان بوده که پس از واگذاری به نیروی هوایی سپاه، به منطقه‌ای کویری در شرق اصفهان منتقل شده است. فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در سال 1361 و با هدف ارائه خدمات هوایی برنامه‌ای و غیر برنامه‌ای، آموزشی و انجام پروازهای مسافری آغاز به کار کرد. یکی از مزیت‌های این فرودگاه، فاصله مناسب آن از اراضی شهری است. این امر سبب شده است که بسیاری از مشکلات فرودگاه‌های دیگر کشور از قبیل ایجاد آلودگی صوتی برای ساکنین در مورد فرودگاه اصفهان وجود نداشته باشد. در جدول زیر قیمت بلیط هواپیما تهران اصفهان قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : ره بال آسمان
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز