راز ممنوعیت ورود بردپیت به چین فاش شد

ژیوار

برد پیت برای 17 سال نمی‌توانست وارد کشور چین شود. ناراحتی دولت چین از یکی فیلم‌های این بازیگر دلیل ممنوعیت ورود او به خاک چین بود. در واقع دولت چین ممنوعیت ورود به این کشور را به عنوان نوعی مجازات برای برد پیت در نظر گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به شرح جزئیات این خبر می‌پردازد.

چرا برد پیت از ورود به چین منع شد؟

فیلمی که در سال 1997 منتشر شد و برد پیت در آن ایفای نقش کرد، عامل اصلی این محدودیت بود. فیلم هفت سال در تبت توسط جین جیکوب ساخته شد و داستان آن مربوط به اواسط قرن بیستم بود. این فیلم داستان یک کوهنورد اتریشی هاینریش هرر را روایت می‌کرد که در سال 1939 خانواده خود را ترک کرد تا هیمالیا را فتح کند.

دریان سفر امید

زمانی که جنگ جهانی دوم آغاز می‌شود، هاینریش توسط سربازان بریتانیا اسیر می‌شود. او سال‌ها بعد موفق به فرار می‌شود و به تبت می‌رود. زمانی که هاینریش در تبت است، ارتش آزادی‌بخش خلق چین به آن منطقه حمله می‌کند.

بیشتر بخوانید:

در این فیلم دولت چین و ارتش آن به شکلی منفی به تصویر کشیده می‌شوند. اثرات منفی حمله چین به تبت و وحشی‌گری‌های ارتش در این فیلم به نمایش گذاشته می‌شوند. نمایش این فیلم در سراسر کشور چین ممنوع می‌شود. بازی در این فیلم باعث شد تا برد پیت از سال 1997 تا 2014 اجازه ورود به خاک چین را نداشته باشد.

در نهایت این محدودیت در سال 2014 برای پیت برداشته شد و او همراه آنجلینا جولی برای تبلیغ فیلم مالیفیسنت وارد چین شد.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز