ممنوعیت ورود ویل اسمیت به اسکار 2023

تور لحظه آخری-کاماپرس

اسکار از بزرگ‌ترین مراسم‌های مربوط به سینما است که هر ساله برگزار می‌شود. با این حال حضور در این مراسم برای همه هنرمندان آزاد نیست و همه دعوتنامه حضور دریافت نمی‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

هم اکنون ویل اسمیت بازیگر سرشناس آمریکایی ممنوعیت ورود به مراسم اسکار 2023 را تجربه می‌کند. به جز ویل اسمیت هنرمندان دیگری نیز در سال‌های گذشته از ورود به مراسم منع شده‌اند. در ادامه این هنرمندان معرفی می‌شوند.

* ویل اسمیت بازیگر آمریکایی پس از آن که در مراسم اسکار به گوش کریس راک کمدین معروف سیلی زد، از حضور در این مراسم منع شد. کریس راک جوک‌هایی را راجع به همسر این بازیگر مطرح کرده و اسمیت در یک حرکت ناگهانی و عجیب بر روی صحنه رفت و به راک سیلی زد.

راز آسمان پایتخت

* ریچارد گیر بازیگر فیلم‌های زنان زیبا، افسر پلیس و جنتلمن از دیگر بازیگران ممنوع الورود به اسکار بود. او برای 20 سال اجازه حضور در این مراسم نداشت. گیر در سال 1993 زمانی که در صحنه اسکار حاضر شد، درباره دولت چین صحبت کرده و این دولت را به خاطر درگیری با تبت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید:

*کارمین کاریدی اولین بازیگری بود که به طور کلی از آکادمی اسکار اخراج شد. او یکی از ستارگان فیلم پدرخوانده بود. او در سال 2004 نسخه‌هایی از پیش نمایش فیلم‌های نامزد اسکار تهیه می‌کرد که پلیس او را دستگیر کرد.

* بیل کازبی بازیگر و کمدین معروف آمریکایی بود که از ورود به اسکار منع شد. دلیل این منع ورود اتهامات وارده به کازبی در خصوص تجاوز جنسی بود.

* رومن پولانسکی کارگردان معروف جهان پس از چهل سال در سال 2018 از آکادمی اسکار اخراج شد. پولانسکی متهم به آزار جنسی یک دختر 13 ساله شده بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز