پیشنهاد بی شرمانه نیمار به خواهران دوقلو

لست سکند

کی آلوس والیبالیست زن معروف برزیلی است که والیبال را کنار گذاشت و به دنیای مدلینگ وارد شد. ورود او به دنیای مدلینگ حواشی زیادی را برایش به همراه داشت. در جدیدترین خبرها پیشنهاد بی شرمانه نیمار به او و خواهر دوقلویش مطرح شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس کی آلوس در پی این تغییر شغل عنوان کرده بود که درآمدش بسیار افزایش پیدا کرده است. او همچنین اشاره کرده که معروف شدن در پلتفرم‌های آنلاین بیشترین درآمد را برای او داشته‌اند. او حتی اشاره کرده بود که درآمدش هم اکنون 50 برابر زمانی است که والیبالیست بود.

اخیرا این مدل 23 ساله برزیلی ادعاهایی جنجالی را در خصوص رابطه با نیمار افشا کرده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

راز آسمان پایتخت

پیشنهاد عجیب نیمار به دو خواهر والیبالیست

کی آلوس که در برنامه رئالیتی شوی بیگ برادر برزیل حاضر شده بود، افشاگری‌هایی را در خصوص پیشنهاد نیمار به خودش و خواهرش انجام داد.

آلوس عنوان کرده بود که نیمار پیشنهادی غیراخلاقی به او داده است. این مدل برزیلی عنوان کرد که نیمار به او گفته می‌تواند با آلوس و خواهر دوقلویش وارد رابطه شود.

مدل برزیلی درباره رابطه نیمار و خواهرش صحبت کرد. او به این موضوع اشاره کرد که نیمار با خواهر دو قلوی او کیت قرار می‌گذاشته اما بعد از مدتی قرارها را متوقف کرده است. پس از آن با آلوس تماس گرفته و پیشنهاد رابطه با هر دو خواهر را مطرح کرده است.  بعد از آن نیمار ادعا کرده که آنها را با یکدیگر اشتباه گرفته است.

بیشتر بخوانید:

کی هم‌اکنون 9/7 میلیون دنبال‌کننده و خواهرش 8/1 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز