راحت ترین راه ها برای تماس با خارج از کشور

ژیوار

دغدغه اصلی افرادی که برای کار یا تفریح به کشورهای دیگر سفر می­‌کنند یا حتی مهاجرت کرده‌اند، برقراری ارتباط آسان با خانواده و دوستانشان در ایران است. در حال حاضر با وجود تحریم‌ها و شرایط حاکم در ایران، امکان برقراری ارتباط آسان با خارج و برعکس از طریق خرید سیم کارت خارجی وجود دارد.

به گزارش کاماپرس، معمولا مسافران خارجی و به‌­ویژه افراد با سن بالا، دغدغه برقراری ارتباط مناسب با خانواده، دوستان و همچنین آشنایان در کشور خودشان را دارند. راه‌های مختلفی برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد که خرید سیم کارت خارجی یکی از آن‌ها است. به طور حتم اگر فردی برای نخستین بار به کشورهای خارجی سفر کرده یا سن بالایی داشته باشد، چندان با روند خرید سیم کارت در کشور مقصد و قرار دادن آن در گوشی خود و حتی چگونگی استفاده از آن آشنایی ندارد؛ در چنین حالتی بهتر است که خرید سیم کارت خارجی در کشور مبدا انجام شود تا بعد از سفر، امکان برقراری ارتباط با خانواده و دوستان به راحتی فراهم باشد.

در این گزارش، بهترین راه­‌ها برای تماس با خارج از کشور و چگونگی خرید سیم کارت خارجی شرح داده شده است.

قدم اول خرید سیم کارت خارجی

ایرانیانی که قصد سفر خارجی دارند، معمولا از داخل کشور اقدام به خرید سیم کارت خارجی می‌کنند تا در مقصد تنش ذهنی و استرس زیادی را تحمل نکنند. برای خرید سیم کارت خارجی باید پرداخت ارزی انجام داد و برای این کار نیز لازم است که حساب بانکی خارجی افتتاح یا از کارت‌های اعتباری خارجی استفاده کرد یا نقل و انتقال هزینه خرید از طریق پی پال انجام شود. در صورتی که متقاضی سیم کارت خارجی به یکی از این روش‌ها دسترسی داشته باشد، می‌تواند برای دریافت سیم کارت بین المللی از یک درگاه معتبر داخلی درخواست دهد و در غیر این صورت لازم است که ابتدا برای پرداخت هزینه سیم کارت راه حلی پیدا کند و سپس تقاضا دهد.

سه مدل از سیم کارت‌های پرکاربرد خارجی در ایران

با توجه به مقصد سفر می‌توان اقدام به خرید سیم کارت خارجی کرد. در ادامه سه سیم کارت بین‌المللی پرطرفدار معرفی شده است.

دریان سفر امید

سیم کارت استونی: یکی از سیم کارت‌های پرکاربرد و خوب بین­‌المللی، مربوط به استونی است که در تمامی کشورها به جز کره شمالی، آنتن دهی رایگان دارد و جابه‌­جایی تماس‌ها با آن در 75 کشور بدون هزینه است. این سیم کارت برای ایرانیان دارای مزایایی زیادی است که از آن جمله می‌توان به فعال شدن اینترنت بین­‌المللی و دائمی و اختصاصی بودن آن، نرخ تماس ثابت، امکان استفاده از آن در تمامی گوشی‌ها، پشتیبانی زبان فارسی و داشتن راهنمای مناسب اشاره کرد.

سیم کارت انگلستان: یکی دیگر از سیم کارت‌های محبوب، سیم کارت انگلستان است که با آن امکان برقراری ارتباط با بیشتر کشورهای جهان وجود دارد. این سیم کارت برای ایرانیان دارای محدودیت تماس است، اما امکان ارسال و دریافت پیام با آن وجود دارد. این سیم کارت نیازی به شارژ اولیه ندارد و بعد از گذاشتن در دستگاه بلافاصله فعال می‌شود. لازم به ذکر است که ایرانیان بعد از درخواست سیم کارت مذکور در کمترین زمان ممکن آن را دریافت خواهند کرد.

سیم کارت ارمنستان: یکی دیگر از سیم کارت‌های خارجی پرکاربرد برای ایرانیان، سیم کارت ارمنستان است که توسط سه اپراتور بین لاین، ویوا کال و یوکام پشتیبانی می‌شود. این مدل سیم کارت به دلیل آنتن دهی خوب و پوشش بالا در بیشتر مناطق، تعرفه‌های موبایلی مناسب، بسته‌های اینترنتی محبوب و اقتصادی و تخفیف‌های ویژه مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است.

خرید سیم کارت خارجی از کجا بهتر است؟

افرادی که در آستانه سفر خارجی هستند و به خرید یکی از سیم کارت‌های مذکور تمایل دارند، بهتر است به درگاه «آریاپی» مراجعه کنند. این وبسایت، یکی از بهترین عرضه کننده‌های سیم کارت‌های مذکور است. همچنین امکان تکمیل فرآیند خرید سیم کارت مذکور از طریق همین درگاه وجود دارد. در واقع آریاپی در کلیه مراحل خرید سیم کارت خارجی و استفاده از آن همراه متقاضیان است و انواع خدمات مربوط به خرید و استفاده از آن را ارائه می‌دهد.

علاقه‌­مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی خرید سیم کارت خارجی و درخواست دادن آن می‌­توانند به وبسایت https://www.ariapay.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 021284256 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز