دلار 800 تومان گران شد/ بازگشت دلار به مدار صعودی

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها دلار امروز پنجشنبه اول آبان ماه 1399 با افزایش 800 تومانی مواجه شده است.

به گزارش کاماپرس، نوسان های دلار در روزهای اخیر حالت سینوسی به خود گرفته و پیش بینی این که فردا بازار غیررسمی چه روندی داشته باشد بسیار سخت تر از قبل شده است.

معامله گران ارز که روزهای دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه با شدت کم و زیاد افق پیش روی دلار را ابری می دانستند امروز پنجشنبه اول آبان ماه تغییر عقیده دادند و در موقعیت خرید قرار گرفتند.

رشد 800 تومانی دلار در یک روز نشان می دهد فعالان بازار از ترامپ به عنوان نامزد پیروز انتخابات آمریکا به کلی ناامید نیستند.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۹,۶۰۰ (بیست و نه هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۷ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

جزئیات تغییر قیمت سایر ارزهای معتبر

یورو امروز با کاهش ۰.۲۴ درصدی، از ۳۴,۲۰۵ (سی و چهار هزار و دویست و پنج ) تومان به ۳۴,۱۲۵ (سی و چهار هزار و یکصد و بیست و پنج ) تومان رسید.

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۴۴ تومان کاهش، ۳۷,۸۲۸ (سی و هفت هزار و هشتصد و بیست و هشت ) تومان نرخ گذاری شد.

درهم امارات (حواله) امروز با افزایش ۳.۰۳ درصدی، از ۸,۰۰۰ (هشت هزار) تومان به ۸,۲۵۰ (هشت هزار و دویست و پنجاه ) تومان رسید.

دلار کانادا امروز با کاهش ۰.۵۲ درصدی، از ۲۱,۹۷۴ (بیست و یک هزار و نهصد و هفتاد و چهار ) تومان به ۲۱,۸۵۹ (بیست و یک هزار و هشتصد و پنجاه و نه ) تومان رسید.

همچنین دلار استرالیا با افزایش ۳.۹۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۱,۸۷۶ (بیست و یک هزار و هشتصد و هفتاد و شش ) تومان معامله شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز