خودروساز چینی در راه تسخیر بازار ایتالیا

ژیوار

خودروساز چینی «چری» قصد دارد در رویداد ۴ جولای با رونمایی از خودروی اومودا ۵ فروش خود در ایتالیا را آغاز کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رویترز، چری از جمله خودروسازان چینی است که خودروهای مقرون به صرفه برقی تولید می‌کند و اخیرا فروش خود در اروپا را با اسپانیا کلید زد.

بیشتر بخوانید:

اومودا ۵ نیز با قیمت دقیق‌تر ۲۷ هزار و‌ ۹۰۰ یورو یا ۳۰ هزار دلار علاوه بر استارت فروش چری در ایتالیا، گزینه‌ها را برای افزایش ظرفیت تولید در اروپا ارزیابی می‌کند.

دریان سفر امید

لازم به ذکر است که با وجود تصمیم اخیر اتحادیه اروپا درباره خودروهای برقی ساخت چین، خودروهای چری نیز مشمول ۲۰.۸ درصد مالیات خواهند شد.

اما این موضوع مانع از برنامه‌ریزی‌های آینده نشده و به گفته مدیر عامل، این شرکت قصد دارد در سه سال آینده به بیش از ۶۰ بازار جدید جهانی دست پیدا کند.

در ایتالیا نیز اومودا ۵ شاسی بلند نیز از سپتامبر در دسترس خریداران خواهد بود و مدل شاسی دیگر آن با نام جیکو ۷ نیز تا پایان سال جاری در نسخه بنزینی و هیبریدی در این کشور عرضه خواهد شد.

چری همچنین وعده داده تا پایان سال ۲۰۲۵، سه مدل شاسی بلند با ترکیبی از انواع سوخت برای خدمات رسانی به مناطق مختلف اروپا ارایه کند.

اما با توجه به تنش‌های تجاری با اتحادیه اروپا، افزایش ظرفیت تولید به چری کمک می‌کند تا علاوه بر افزایش فروش تأثیر تعرفه‌های اروپایی را جبران کند.

انتهای پیام

مرتبط با : چری
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز