خرید خودرو شاسی بلند با بودجه یک میلیارد تومان

معمولا افرادی که می‌خواهند با بودجه یک میلیارد تومانی خودرو بخرند به سمت خودروهای شاسی بلند می‌روند اما سوال اینجاست که با این بودجه سمت خرید کدام خودروهای شاسی‌ بلند می‌توان رفت؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در بازار خودرو برخی خودروهای شاسی بلند با قیمتی زیر یک میلیارد تومان به فروش می‌رسند که در این مطلب سعی شده 6 مورد از بهترین شاسی‌بلندهای بازار معرفی شود.

چری تیگو 7 مدل 99

چری خودرویی است که میان ایرانی‌ها و در بازار خودرو کشور به سبب طراحی و امکانات بسیار، محبوب است. از مشخصات این محصول می‌توان شتاب و چابکی مناسب را نام برد همچنین این خودرو خدمات پس از فروش و لوازم یدکی گسترده‌ای در سراسر کشور دارد. با آنکه این محصول را می‌توان یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند در رنج قیمتی یک میلیارد دانست؛ اما انتقادی همچون گیربکس دوکلاچه خشک به این خودرو وارد شده که سبب داغ کردن خودرو در ترافیک‌های سنگین می‌شود.

آریاک سفر

هایما اس7 پلاس مدل 1401

این محصول ایران خودرو امکانات مناسب همچنین توان حرکتی دلنشین را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌کند و اگر فردی با طراحی و ظاهر نسبتا قدیمی این خودرو مشکلی نداشته باشد می‌تواند با بودجه‌ای حدود یک میلیارد تومان سمت این خودرو رود. از مزایای این محصول ایران خودرو می‌توان به خدمات پس از فروش گسترده، بازار خرید و فروش مناسب همچنین کیفیت ساخت متعادل اشاره کرد.

ام جی جی‌اس مدل 2016

در حال حاضر یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای چینی در بازار ایران ام جی‌اس نام دارد که با توان حرکتی و شتاب مناسب بسیاری به سمت خرید این خودرو رفته‌اند. این محصول ظاهری مناسب و دلچسب دارد که اگر فردی بخواهد با بودجه یک میلیارد تومان شاسی بلندی خریداری کند این مدل شهری با چابکی مناسبی که دارد انتخاب خوبی است. البته خریداران باید بدانند که هنگام خرید این محصول از سالم بودن آن مطمئن شوند زیرا مدل ساخت این خودرو کمی پایین، و ممکن است کیفیت آن افت کرده باشد. گفتنی است نمونه‌های تمیز این محصول را نیز می‌توان در بازار با قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان پیدا کرد.

جک اس5 نیوفیس

یکی دیگر از خودروهای زیر یک میلیارد تومان که خریدار می‌تواند سمت آن رود جک اس5 نیوفیس است. این محصول همچنان در خط تولید حضور دارد و به سبب مجهز شدن به پیشرانه تزریق مستقیم 1.5لیتری عملکرد فنی بهتری را ارائه می‌کند. این خودرو امکانات رفاهی و ایمنی مناسبی را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد ولی با این حال ظاهر آن کمی قدیمی است ولی این محصول برای مشتریان با ریسک‌پذریری کم، مناسب خواهد بود.

سانگ یانگ تیوولی مدل 2017

این محصول، کراس اووری کره‌ای است که طرفداران ماشین غیرچینی می‌توانند با بودجه‌ای زیر یک میلیارد تومان آن را خریداری کنند. این خودرو طراحی و کیفیت بالایی دارد که از موتور تنفس طبیعی بهره برده که عدم حساسیت زیاد به کیفیت بنزین دارد. البته می‌توان گفت توان فنی این محصول به اندازه خودروهای توربوشارژ نیست و اگر فردی به دنبال خودرویی پر توان و چابک باشد، سانگ تیوولی مدل 2017 گزینه مناسبی نخواهد بود.

ام وی ام ایکس55 پرو اسپرت

یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو کراس اوور ام وی ام ایکس55 است که طراحی جذاب، طراحی بیرونی زیبا، نمای داخل کابین مدرن و… این محصول را به خودرویی جذاب تبدیل کرده است. از مزایای این محصول می‌توان امکانات مناسب، موتور 1.5 لیتری بهبودیافته و عدم استفاده از گیربکس دوکلاچه را نام برد. خریداران علاقمند به شاسی بلندهای زیر یک میلیارد تومان می‌توانند به ام وی ام ایکس55 پرو اسپرت نیز به عنوان گزینه مناسب نگاه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروکرمان موتورمدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خرید خودرو شاسی بلند با بودجه یک میلیارد تومان

  1. ایرج گفته:

    یک میلیارد تومن برا ی کارمند معادل بیش از ۸ سال حقوقش هست.
    اگر ماهی ۱۰ میلیون بگیره
    اگر نخوره، نپوشد، نخوابه و ننوشته
    اگر صرفا نفس بکشه و کار کنه و کار کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز