خدمات بیمه سامان در دوران کرونا

لست سکند

بیمۀ سامان با هدف حمایت از مشتریان خود در مقابل آسیب‌های ناشی از ابتلا به ویروس گرونا، بیمه سه‌گانه جدیدی را معرفی کرد.

به گزارش کاماپرس، مطهره ملاپور، معاون اداره نظارت بر صدور بیمه‌نامه‌های عمر و حوادث این شرکت بیان کرد: فرد بیمه شده در پایان دوره درمان با ارائه فاکتورهای بیمارستانی به شرکت بیمه سامان، مبلغ کل هزینه‌ها را به‌طور کامل دریافت خواهد کرد و سهم بیمار در این بیمه‌نامه صفر است. هم‌چنین بیمار با داشتن بیمه کرونا برای بستری شدن در بیمارستان نیازی به معرفی‌‌نامه ندارد، بلکه می‌تواند پس از بستری شدن و بهبودی کامل، برای دریافت هزینه‌ها مستقیماً به شرکت مراجعه کرده و براساس ارقام اعلامی مرکز درمانی، خسارت دریافت کند. بیمه سامان هزینه‌های درمان بیمه شده را مطابق قرارداد منعقد شده میان شرکت و بیمه‌گذار پرداخت خواهد کرد.
بنابه اعلام سایت بیمه سامان، این شرکت هزینه‌های بستری در بیمارستان را تا سقف 100 میلیون تومان پوشش می‌دهد. هم‌چنین اگر دارندگان بیمه به علت ابتلا به کرونا نتوانند در محل کار حضور پیدا کنند، تا سقف 30 میلیون تومان هزینه بازماندن از کار توسط این بیمه پرداخت می‌شود. در صورت فوت بیمه شده در اثر ابتلا به کرونا، یک میلیارد تومان به بازماندگان پرداخت می‌شود.
مثبت شدن نتیجه آزمایش تشخیص مولکولی برروی یکی از نمونه‌های تنفسی اصلی در یکی از آزمایشگاه‌های مرجع کشور، وجود سی‌پی‌آر غیرطبیعی یا شواهد مثبت بیماری در سی‌تی‌اسکن در کنار بستری شدن بیمه شده و درمان با داروهای آنتی وایرال، تنها شروط پرداخت خسارت درمان کرونا توسط بیمه سامان است. هزینه آزمایش تست کرونا در تعهدات این شرکت نیست.
انتهای پیام

راز آسمان پایتخت
مرتبط با : بیمه سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز