حمایت بیمه ایران از ایده‌های برتر

«بیمه ایران» از ایده پردازان ایده‌های بکر و برنامه‌ها و اقداماتی از این قبیل به منظور تقویت عملکرد فنی شبکه نمایندگی‌ها و افزایش سودآوری بیمه ایران از طریق بهبود سرمایه گذاری‌ها در بازار سرمایه، حمایت می‌کند. در این راستا سید مجید بختیاری در سومین نشست شورای بیمه ایران، بیان کرد: ایده ناب باید بدون خود سانسوری و با دوری از تشریفات و ادبیات خاص اداری، با صراحت بیان شده و قابلیت اجرایی داشته باشد و به این دو سوال اساسی پاسخ دهد که چه مشکلی را حل می‌کند و چه بهبودی در شرکت ایجاد خواهد کرد.

به گزارش کاماپرس، از جمله موضوعات دیگر مطرح شده در این نشست می‌توان به لزوم تفیض اختیارات به شعب و اداره‌های کل استان‌ها، ضرورت تسریع در اجرای برنامه‌های مرتبط با تکمیل و ساختارهای دیجیتال و دست یابی به تجارت هوشمند، نوسازی و بازسازی سریع ساختمان‌های قدیمی شعب، افزایش تعداد ارزیابان خسارت به ویژه در بخش درمان و خودرو، درخواست افزایش سقف حواله‌های پرداخت الکترونیکی خسارات و مواردی این چنینی اشاره کرد.

برخی برنامه‌ها و دستاوردهای بیمه ایران

مدیر عامل سابق بیمه ایران در جلسه هم اندیشی اسفندماه سال گذشته سال 1400 را سال تحول بیمه ایران اعلام کرد. بختیاری در جلسه یاد شده به مسائلی مانند ایجاد محیط اخلاقی در شرکت، حفظ سهم بازار و تقویت نمایندگان و شبکه فروش، توجه به ایده پردازی و اشتراک گذاری ایده‌ها، احترام به جوانان و استفاده از ظرفیت و توان بالای آن‌ها و مواردی دیگری اشاره کرده بود. مدیر عامل وقت این مجموعه سال گذشته در پی نهادینه سازی و تدوام رویکرد حمایتی بیمه ایران از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، از حمایت بیمه‌ای این شرکت از مجموعه‌ها و گروه‌های تولیدی خبر داده بود.

آریاک سفر

بیمه ایران در سال گذشته تندیس طلایی دهمین همایش سراسری رضایت مندی مشتریان را کسب کرد. این همایش با بررسی شاخص‌های عمومی و اختصاصی انجام شد. بیمه ایران در بین 94 سازمان حاضر در این همایش به تندیس برتر دست پیدا کرد.

شرکت سهامی بیمه ایران در سال 1314 به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی و دولتی کار خود را آغاز کرد. این مجموعه دارای 205 شعبه فعال و مجتمع خدمات بیمه‌ای در سراسر کشور، 12 شعبه نمایندگی در خارج از مرزها، 3 هزار و 770 شعبه دفتر نمایندگی حقیقی و 156 نماینده حقوقی تحت عنوان شرکت خدمات بیمه‌ای است.

سرمایه این شرکت در بدو تاسیس معادل 20 میلیون ریال بود. اکنون این مجموعه سرمایه‌ای بالغ بر 34 هزار میلیارد ریال دارد. بیمه ایران در پروژه‌هایی مانند هتل عباسی و شرکت بیمه ایران- انگلیس سرمایه گذاری داشته است.

مرتبط با : بیمه ایران
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز