حضور برند پنتر در هشتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار

ژیوار

هشتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار با همکاری اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی تهران در بخش نمایشگاهی بین اللمللی شهر آفتاب برگزار شد. این نمایشگاه، شعار «با هم بزرگ‌تر فکر کنیم» را محور اصلی خود قرار داده و سعی در حمایت از واحدهای صنفی معتبر در این حوزه را داشت. بسیاری از برندهای تولید کننده، شرکت‌های واردکننده نوشت افزار و اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی در این نمایشگاه شرکت کردند. برند پنتر از جمله شرکت‌های معتبر این صنعت، در این نمایشگاه حضور داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی برند پنتر و حضور آن در هشتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار می‌پردازد.

برند پنتر را بیشتر بشناسیم

برند پنتر از سال 1393 تاکنون دستاوردهای زیادی کسب کرده است. این مجموعه در سال 1401 به عنوان واحد برتر تحقیق و توسعه استان تهران از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت انتخاب می‌شود. دریافت گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت از شرکت DQS آلمان و کسب گواهینامه نانو مقیاس برای پوشرنگ گواش از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در سال 1401از دیگر دستاوردهای شرکت پنتر است. دریافت گواهینامه استاندارد کیفیت محصول، کارآفرین برتر و منتخب در بسیاری از دوره‌ها، اخذ گواهی تحقیق و توسعه، تعداد اندکی از بسیار دستاوردهای پنتر است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

انواع محصولات پنتر در نمایشگاه بین المللی نوشت افزار

برند باسابقه پنتر با وجود طیف وسیعی از محصولات نوشت افزار نظیر انواع خودکار، ماژیک، مداد مکانیکی، منگنه، اسپری تمیز کننده و بسیاری از کالاهای مخصوص کودکان شامل پنتر کیدز یا ماسه جادویی در این نمایشگاه حضور دارد. این برند سعی دارد با نگاهی پویا بر اساس نیازسنجی و تحقیقات بازار به طراحی محصولات خود بپردازد. حفظ کیفیت و توجه به استانداردهای ملی و بین المللی، هدف اصلی پنتر در تولید محصولات است. نوشت افزار آنتی باکتریال پنتر مبتنی بر فناوری نانو نقره از جمله محصولات محبوب این شرکت است. کارخانه پنتر خودکار فوق روان خود را در هشت رنگ مختلف با جوهر کاملا یکنواخت و بدنه نانو آنتی باکتریال طراحی و عرضه می‌کند. پاک کن آنتی باکتریال این کارخانه قابلیت حفظ ویژگی آنتی باکتریال در برابر اجرام بیماری زا را دارد. میزان انعطاف پذیری بالای این محصول مقاومت آن را در برابر شکستگی افزایش می‌دهد. محصولات آنتی باکتریال پنتر با هدف حفظ سلامتی مصرف کنندگان تولید می‌شوند. این برند با محصولات متنوع خود در این نمایشگاه حضور دارد. هشتمین نمایشگاه نوشت افزار در  31 خرداد ماه آغاز می‌شود و سوم تیر به پایان می‌رسد. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به کانال تلگرام پنتر مراجعه کنند.

نوشت افزار-کاماپرس

ویژگی اصلی شرکت پنتر که در نمایشگاه هم به‌خوبی مشخص بود، تنوع بالا در محصولات است. انواع خودکار، غلط‌گیر، ماژیک، مداد مکانیکی، مداد رنگی، رنگ هنری، دفتر و … محصولات پنتر را تشکیل می‌دهند. همین موضوع باعث شده تا این برند مجموعه کاملی از نیازهای مشتریان را برطرف کند.

انتهای پیام

مرتبط با : پنتر
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز