جدیدترین وام بانک ملت ؛ 50 میلیون تومان با بازپرداخت 36 ماهه

لست سکند

بانک ملت طرح جدید تسهیلاتی به نام «پرنیان پلاس» را طراحی کرده که براساس آن به مشتریان واجد شرایط 50 میلیون تومان پرداخت می‌شود. این وام برای خرید کالا است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، وام خرید کالای بانک ملت به افرادی تعلق می‌گیرد که سپرده کوتاه مدت یا بلندمدت داشته باشند. نرخ سود تسهیلات براساس نوع سپرده تعیین می‌شود و برای دارندگان کوتاه مدت 15 درصد و بلندمدت 18 درصد خواهد بود. سود این وام 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت با توجه به نوع سپرده متفاوت است. اگر سپرده متقاضیان بلندمدت یکساله باشد، مدت زمان بازپرداخت 12 یا 24 یا 36 ماهه خواهد بود. اما مدت بازپرداخت اقساط برای دارندگان سپرده کوتاه مدت تنها 36 ماه است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

لازم به ذکر است که سپرده مشتریان تا پایان تسویه اقساط نزد بانک مسدود خواهد شد اما به آن سود تعلق خواهد گرفت. میزان این سود برای سپرده‌های بلندمدت 15 درصد و کوتاه مدت 10 درصد اعلام شده است. این وام در قالب کارت اعتباری به مشتریان پرداخت می‌شود.

راز آسمان پایتخت

میزان اقساط این وام با توجه به شرایط ذکر شده، یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود وام 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 65 میلیون و 35 هزار تومان خواهد بود.

نگاهی به تاریخچه بانک ملت

بانک ملت سال 1358 از ادغام بانک‌های تهران، داریوش، بین المللی ایران، عمران، ایران و عرب و چند بانک دیگر شکل گرفت. از آن زمان تاکنون این بانک انواع خدمات مجاز بانکی را به مشتریان خود ارائه داده است. این بانک با شعار «بانک ملت، تجربه‌ای متمایز» سعی در ارتقای سطح فعالیت خود و بهبود کیفیت خدماتش دارد.

کسب تندیس زرین بانک محبوب ایران، عنوان سموین شرکت برتر ایران، تندیس برترین خدمات الکترونیکی و … از جمله دستاوردهای این بانک در طول سال‌های فعالیت آن است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز