رنو ساندرو اتوماتیک دست‌ دوم در بازار چند؟

رنو ساندرو_کاماپرس
ژیوار

بازار خودرو از ابتدای سال با تحولات زیادی روبرو بوده و همین مساله قیمت خودروهای داخلی را نیز دچار نوسان کرده است. در همین راستا، رنو ساندرو نیز به عنوان یکی از خودروهای پرطرفدار داخلی از این مساله مسئله مستثنی نبوده و هر روز با قیمت‌های متنوعی معامله می‌شود.

کاماپرس در این گزارش جدیدترین قیمت ساندرو اتوماتیک صفر و دست‌دوم را بررسی کرده که هرکدام بر اساس کارکرد ماشین، سال تولید و برخی تفاوت‌های دیگر، قیمت‌های مختلفی دارند.

قیمت رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک مدل ۱۳۹۵

رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک مدل ۱۳۹۵ با 86 هزار کیلومتر کارکرد، 895 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. وضعیت بدنه، موتور و شاسی این خودرو سالم و پلمپ عنوان شده و به گفته فروشنده 8 ماه بیمه شخص ثالث و 4 حلقه لاستیک نو و سالم از امتیازات آن است.

قیمت جدید رنو ساندرو اتوماتیک

رنو ساندرو دیگری 995 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این استپ وی سفیدرنگ با وضعیت موتور و شاسی‌ها سالم و بدنه بی‌خط و خش عرضه شده و 75 هزار کیلومتر کارکرد دارد. چهار حلقه لاستیک نو نیز برای این ماشین نصب‌ شده است.

رنو ساندرو_کاماپرس

دریان سفر امید

رنو ساندرو استپ وی دنده‌ای مدل ۱۳۹۷

قیمت این ماشین 1 میلیارد و 80 میلیون تومان است. کارکرد ماشین 23 هزار کیلومتر است. وضعیت موتور و شاسی‌ها پلمپ و سالم بوده و بدنه بدون خط و خش اعلام‌شده است. رنگ ماشین نقره‌ای و سالم و بدون رنگ است.

بیشتر بخوانید:

قیمت رنو ساندرو استپ‌ وی اتوماتیک

این رنو ساندرو اتوماتیک مشکی یک میلیارد و 50 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده دارد. وضعیت بدنه رنگ‌شده و موتور و شاسی سالم است. این خودرو 7 ماه بیمه شخص ثالث داشته و 70 هزار کیلومتر کارکرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : باما
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز